joi, 9 decembrie 2010

Centralizator titularizare 2011

Am vazut ca deja primesc intrebari daca se poate da examen la o anumita disciplina, daca a facut o anumita facultate la ce poate da examenul de titularizare.
Toti cei care au intrebari de acest gen, sau nu sunt siguri ca pot da examen la o anumita disciplina sa se uite in centralizatorul pentru titularizare 2011 si acolo vor gasi raspunsul.

Centralizatorul il puteti copia in format .zip de aici:
Centralizator titularizare 2011


Variante Subiecte Titularizare

130 de comentarii:

  1. In centralizator nu apare aria curriculara Limba si comunicare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba da, apare, dar daca faci cautare, sa cauti doar dupa "comunicare", pentru ca in centralizator este scris cu diacritice: Limbă şi comunicare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua , am si eu o intrebare pentru cine poate sa ma sjute multumesc anticipat!
    Am terminat fac.de Matematica-Info cu specializarea in matematica si am continuat cu master in Informatica+ modulul DPPD eu voi avea dreptul de a preda in liceu matematica ? Si in informatica asi putea obtine titulatura ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Din ce am vazut eu in centralizator, poti preda matematica la liceu. Despre informatica nu stiu ce sa-ti spun. Suna la inspectorat si intreaba acolo.

    RăspundețiȘtergere
  5. BUNA SEARA!IMI POATE SPUNE CINEVA CAND SE AFISEAZA LISTA POSTURILOR LIBERE PT TITULARIZARE 2011?
    MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe 30 mai ar trebui sa se afiseze lista pe site-ul Ministerului Educatiei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna CrisC!VAZAND CA ESTI ATAT DE INFORMATA AS VREA SA TE INTREB IN LEGATURA CU TITULARIZAREA.Sunt absolventa a Fac de Geografie,specialitatea geografie 2007,Al.i.CUza Iasi ,nu am profesat pana acuma si nu pot deschide centralizatorul.imi poti spune daca indeplinesc acele credite mentionate de mai sus?Am facut si modulul pedagogic.multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna,
    Nu stiu ce ai vrut sa ma intrebi :)
    Poti sa dai examenul fara nici o problema.

    RăspundețiȘtergere
  9. buna,am o intrebare pentru postul de invatator si educator unde as putea gasi metodologia si de ce acte am nevoie la dosar,multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  10. Metodologia e aceeasi pentru toti si o gasesti aici:Metodologia 2011
    Referitor la acte cred ca vor fi la fel ca anul trecut: Acte titularizare 2010

    RăspundețiȘtergere
  11. am terminat administratie publica ce pot preda?

    RăspundețiȘtergere
  12. Descarca Centralizatorul de mai sus si cauta acolo.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna cris c.!multumesc tare mult pentru informatiile oferite.Mi-au fost de mare ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  14. care sunt posturile titularizabile pe 2011/2012

    RăspundețiȘtergere
  15. salut. as vrea sa stiu daca pot lucra ca educatoare necalificata? am terminat facultatea de Stiinte Juridice, Administrative si ale Conumicarii, Specializarea Jurnalism/ Stiinte Politice( studii de lunga durata 4 ani, insa fara modul pedagogic)

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna Cristina,
    Da, poti sa predai ca educatoare necalificata.

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna seara! Am terminat "Contabilitate si Informatica de Gestiune" domeniu Economic,2008, adica ultima promotie pe 4 ani. Din ce am citit pe aici am ajuns la concluzia ca pot preda ca suplinitor califiat. Nu am modulul de pedagogie. Asa este? Dosarul de inscriere intre 14-24iunie. dar examenul pentru suplinitori e tot 13iulie?

    RăspundețiȘtergere
  18. Pentru a preda ca suplinitor calificat trebuie sa ai cel putin 30 de credite. Vezi Art. 1 pct.3) din Metodologia personalului didactic 2011
    Pentru suplinitori, da, poti sa dai pe 13 iulie. E si indicat, ca in toamna ai prioritate la posturi fata de cei care au dat examenul in august.

    RăspundețiȘtergere
  19. cand se fac inscrierile pt suplinire matematica si ce acte sunt necesare? multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna ziua! ma poate lamuri si pe mine cineva daca acum la sesiunea de examen de pe 13 iulie dau si cei pentru suplinire? va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Da, pe 13 iulie dau si cei pentru suplinire. Cei care iau peste 7 pot lua un post de titular, iar cei dare iau nota intre 5 si 7 pot alege un post de suplinitor.

    RăspundețiȘtergere
  22. Cand vrei sa dai examenul, in iulie sau in august? Vezi in Calendar titularizare 2011 cand se fac inscrierile.
    Actele cel mai probabil sunt tot cele de anul trecut: Acte titularizare 2010
    Cererea pentru anul acesta o poti copia de aici: Cerere inscriere titularizare 2011

    RăspundețiȘtergere
  23. am terminat facultatea de administratie publica de 4 ani,am modulul pedagogic,as putea preda lb.romana ca suplinitor calificat?

    RăspundețiȘtergere
  24. Din cate am vazut eu in centralizator, nu poti.

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna! Va rog sa imi spuneti daca ma pot inscrie la titularizare cu suplimentul de diploma legalizat in locul foii matricole,avand in vedere ca se specifica aceleasi lucruri in el.

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu stiu. Intreaba la centrul unde depui dosarul.

    RăspundețiȘtergere
  27. imi poate spune j mie cv dak nu ai derminat dppd nu toti da exm de titularizare?!

    RăspundețiȘtergere
  28. Daca nu ai terminat dppd nu poti sa dai examen de titularizare.
    P.S.: Oare asa o sa le predati elevilor: "j mie cv dak" ?

    RăspundețiȘtergere
  29. CrisC,te rog lamureste-ma.Am terminat Fac. de psihologie Pedagogie ,specializarea pedagogie; din centralizator inteleg ca nu pot preda prea multe, de fapt nu inteleg.Te rog ajuta-ma,ce pot sa predau?

    RăspundețiȘtergere
  30. Intr-adevar nu e prea clar in centralizator...
    Eu cred ca poti educatoare sau invatatoare. Poate si Limba si Literatura Romana.
    Dar cel mai sigur este sa te duci la inspectorat si sa intrebi acolo.

    RăspundețiȘtergere
  31. buna, stiti cumva in ce perioada sunt inscrierile le examenul de suplinitori?

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna Mari, inscrierile se fac pe 1-2 august.

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna ziua!Am terminat Fac.de Litere (romana/spaniola), dar nu am modulul psihopedagogic.Ma pot inscrie la postul de educator, suplinitor necalificat?. Acest pas il fac in masura in care sunt mult mai multe posturi de educatori fata de limba si literatura romana in judetul meu. Si cand ar fi perioda de inscriere?

    RăspundețiȘtergere
  34. daca la examenul de titularizare am luat7,95 si nu am obtinut post de titular,nu era logic ca anul acesta sa obtin un post titularizabil cu nota de anul trecut,tinand cont ca altii cu nota de 7 si post de suplinitor luat la repartitie s-au titularizat anul acesta,postul nu stiu cum devenind viabil? te rog crisc raspunde-mi

    RăspundețiȘtergere
  35. daca in 2010 am luat 7,95 la ex, de titularizare dar nu au fost posturi,acum nu era normal sa iau un post tittularizabil apaut,tinand cont ca multi cu doar media 7,de anul trecut suplinitori s-au titularizat anul asta pe post,acesta devenind subit viabil? cine poate sa-mi zica,daca mai stiti cazuri

    RăspundețiȘtergere
  36. Nu stiu ce sa-ti raspund. Nu cunosc cum se procedeaza in cazul acesta. Citeste in metodologie, sau intreaba la inspectorat.

    RăspundețiȘtergere
  37. Ema, poti sa te inscrii la necalificati. Inscrierile se fac pe 1-2 august.

    RăspundețiȘtergere
  38. buna... am cateva intrebari...daca stiti va rog sa ma ajutati si pe mine.
    se afiseaza undeva subiecte propuse pt titularizare?.....varianta aleasa de comisie pt examen se afiseaza undeva dupa ce e trimisa catre centrele de examen??? este aceeasi varianta pt toata tara?? stie careva cum se procedeaza? multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  39. Cel mai probabil o sa fie la fel ca anul trecut. O sa fie aceeasi varianta in toata tara, dar nu cred ca o sa se afiseje decat peste o zi sau doua.

    RăspundețiȘtergere
  40. la ce ora incepe ex. de titularizare?

    RăspundețiȘtergere
  41. LA SUPLINIRE CINE ARE PRIORITATE?CEL CARE A DAT IN 2011?
    SAU TOTI CANDIDATII SE TREC PE O LISTA IN ORDINEA MEDIILOR INDIFERENT DACA AU DAT IN 2009,2010 SAU 2011?

    RăspundețiȘtergere
  42. Nu mai stiu si nu vreau sa presupun, dar sigur scrie in metodologie.
    Ce stiu sigur e ca cei care dau in iulie, au prioritate fata de cei care dau in august.

    RăspundețiȘtergere
  43. buna ziua, am si eu o intrebare pentru suplinitor calificat sau necalificat examenul in ce consta, ma refer la tematica, eu as vrea pentru istorie, va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna ziua! Se poate ocupa un post de suplinitor anul acesta cu nota de anul trecut de la examenul de titularizare sau este obligatorie / recomandata prezenta la examenul de suplinire din acest an? Mentionez ca in 2010 am obtinut nota 8,20 la ex. de titularizare, iar anul acesta nu m-am prezentat la acest examen.Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  45. buna am si eu o intrebare ce scoli sunt in rominia si cum sa vad lista a tuturor scolilor ..si daca am media 8si5 voi avea bursa /// eu am terminat 9 clase si acuma vreau sa merg la von colegiu in rominia;/

    RăspundețiȘtergere
  46. Programa pentru istorie o poti copia de aici: Programa istorie 2011

    RăspundețiȘtergere
  47. Nu cunosc exact cum e cu notele din anii trecuti si cum se poate lua un post cu ele.
    Daca ai tim citeste in Metodologie 2011, daca nu du-te si intreaba la inspectorat.

    RăspundețiȘtergere
  48. CrisC spunea...

    "Nu mai stiu si nu vreau sa presupun, dar sigur scrie in metodologie.
    Ce stiu sigur e ca cei care dau in iulie, au prioritate fata de cei care dau in august."

    Ati putea spune de unde stiti sigur ca cei din 13 iulie 2011 au prioritate fata de cei din 4 august 2011 la repartizare?
    Apare undeva clar?

    RăspundețiȘtergere
  49. Asa a fost mereu pana acum si sigur scrie si prin metodologie.
    M-am referit la cei care au luat intre 5 si 7. Cei care au sub 5 trebuie sa sustina din nou examenul pe 4 august daca vor un post.
    Si mi se pare ok sa fie asa, pentru ca in iulie este mult mai greu fata de august. De obicei se trece mai usor in august si cu note mai mari.

    RăspundețiȘtergere
  50. buna...explica-mi te rog si mie daca este posibil sa pot preda in anul scolar 2011-2012 daca am absolvit in anul 2011 DPPD, specializarea Stiinte Economice?si care sunt etapele pe care ar trebui sa le urmez? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  51. buna....stiti cumva cand se valideaza dosarele pt suplinire? multumesc...

    RăspundețiȘtergere
  52. pt examenul din 4 august,trebuie sa fac alt dosar pt inscriere daca am participat si in 13 iulie?este prima data si nustiu exact cum sa procedez.:D multumesc! programa stiu sigur ca se pastraza,nustiu cum sa fac ma duc la centrul unde am dat in 13 iulie ex pt titularizare sa ma inscriu? sau la inspectorat

    RăspundețiȘtergere
  53. Trebuie sa te inscrii pe 1-2 august pentru examenul din 4 august.

    RăspundețiȘtergere
  54. Avand in vedere ca dosarele se depun pe 1-2 august, iar probele pratice se dau deja pe 3 august, cel mai probabil validarea se face tot atunci cand se depune dosarul.

    RăspundețiȘtergere
  55. Nu trebuie depus dosarul din nou. Trebuie doar sa il mai validezi o data pe cel depus in iunie. Acum nu stiu unde se vor face depunerea si validarea dosarelor. Ori la centru de concurs ori la inspectorat. Trebuie sa vezi ce se afiseaza la inspectorat.

    RăspundețiȘtergere
  56. imi poti spune si mie te rog ce acte trebuie sa contina dosarul pe care trebuie sa il depun la inspectorat? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  57. dosarul de suplinire trebuie sa contina aceleasi acte ca cel de titularizare?sau este si altcevaa suplimentar?

    RăspundețiȘtergere
  58. Dosarul pentru suplinitori nu trebuie sa contina nimic in plus.

    RăspundețiȘtergere
  59. buna...subiectele pentru examenul din 4 august unde sunt afisate? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  60. De obicei subiectele din august nu se afiseaza. Daca se for afisa, asta va fi pe site-ul ministerului, dar dupa examen.

    RăspundețiȘtergere
  61. adik nu se afisaza niciun suport? nimic orientativ?

    RăspundețiȘtergere
  62. vreun material de pe care sa inveti pentru examenul din 4 august exista?

    RăspundețiȘtergere
  63. Trebuie invatat ce este in programa. Materiale... tot ce este la bibliografia din programa.

    RăspundețiȘtergere
  64. as dori va rog subiectele de examen pentru suplinitori necalificati 2011 educatie fizica si sport sau din 2010 sau unde le pot gasi

    RăspundețiȘtergere
  65. Ce act este mai important în titularizarea în învățământ: repartiția guvernamentală din 1979 sau diploma de licență? Unde pot găsi scris negru pe alb? Actualul centralizator poate modifica decizia de repartiție de acum 32 de ani?

    RăspundețiȘtergere
  66. Din cate stiu eu centralizatorul se aplica pentru anul in care a fost scos(mai exact pentru examenul din anul respectiv). Nu cred ca are vreo legatura cu repartizarea de acum 30 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  67. buna seara,am si eu cateva intrebari..am terminat contabilitate si informatica de gestiune in 2010,anul acesta ma inscriu pt. modul...as vrea sa stiu daca in anul scolar 2012-2013 eu ma pot inscrie pt. examenul de titularizare..si in ce conditii....mai vreau sa stiu daca pot preda geografia in scoala..???VA MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  68. Te poti inscrie la examenul de titularizare. Pentru a putea fi titulara trebuie sa ai modulul psihopedagogic facut.
    Nu prea vad care e legatura intre contabilitate, informatica de gestiune si geografia, dar DA poti preda, doar ca necalificat.

    RăspundețiȘtergere
  69. Buna ziua,
    Am terminat Finante-banci si contabilitate in Brasov(licentiata) specializare finante-banci..nu am facut modulul pedagogic..as dori sa stiu dak pot preda in invatamant ca suplinitoare.care sunt pasi care ar trebuii sa-i urmez? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  70. Daca nu ai modulul psihopedagogic si vrei sa predai ca si calificata, trebuie sa faci un master didactic.
    Daca e ok sa predai si ca suplinitoare necalificata, trebuie sa te apuci de invatat si sa astepti sa vezi cum va fi examenul la anul. Momentan nu se stie prea multe.

    RăspundețiȘtergere
  71. Buna, am terminat facultatea de Inginerie Chimica si Protectia Mediului...acu sunt inscrisa la master in anul I...conform noii legi, voi putea participa anul acesta la examenul pentru obinerea unui post de dascal la o scoala generala??

    RăspundețiȘtergere
  72. eu am terminat o facultate de sport dar nu am facut DPPD,am inteles ca nu se mai tin cursuri postuniversitare intensive pt nivelul 1 DPPD, ci trebuie facut un master didactic dar acest master didactic unde am sunat eu anul acesta nu se mai tine,nu stiu cum sa procedez ca sa fac acest DPPD,plz help !

    RăspundețiȘtergere
  73. Nu inteleg... cum nu se mai face? Pentru a fi titular sau suplinitor calificat trebuie sa ai acest master didactic. Fara, nu poti fi decat suplinitor necalificat.

    RăspundețiȘtergere
  74. stiu ce vrei sa spui da astia de la spiru unde am terminat facultatea acum ceva ani au zis ca pana anul acesta s-a tinut cursul asta DPPD postuniversitar intensiv de 30pct nivelul 1 ,care trebuia facut in timpul facultatii,si ca ei anul asta nu mai organizeaza nimic si ca poate peste un an se va poate face la ei un master didactic,conform nu stiu ce lege noua din 2011 !

    RăspundețiȘtergere
  75. stie cineva pe ce perioada se intinde un master didactic si care e diferenta intre el si masterul normal ?

    RăspundețiȘtergere
  76. buna ziua. numele meu este flori si am terminat facultatea de finante si banci. va rog daca ma puteti ajuta in privinta materiilor pe care le-as putea preda deoarece nu pot deschide centralizatorul. va multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  77. buna seara, numele meu este flori si am o rugaminte la dumneavoastra daca imi puteti spune ce pot preda cu facultatea de finante si banci deoarece nu pot deschide centralizatorul.va multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dai examen la sectiunea Economic administrativ Posta din finante contabilitate, etc este programa pe net.

      Ștergere
  78. Am terminat Relatii Internationale si studii europene , nu mai pot preda cultura civica? Deoarece pana acum am predat aceasta materie.

    RăspundețiȘtergere
  79. Buna Flori, poti preda economie si educatie antreprenoriala. Dar sa urmaresti si centralizatorul pentru 2012.

    RăspundețiȘtergere
  80. Asteapta sa vezi centralizatorul pentru examenul din 2012.

    RăspundețiȘtergere
  81. Buna ziua , eu am terminat dreptul si ambele module nivelul 1 si 2 . Va rog ce materii pot preda la liceu si gimnaziu ?Ca si titular ? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  82. Descarca centralizatorul si uita-te in el. Eu nu mai am timp sa caut pentru fiecare.

    RăspundețiȘtergere
  83. Buna ziua,eu am doua diplome cu specializarile socipsihapedagogie-specialz.asistenta sociala lunga durata si management financiar-contabil specializare-contabiitate si inf.de gestiune-ciclul 1 Bolonia+modul psihopedagogic.M-ar interesa pentru ce spciaizari pot participa la concursul de titularizare conform centralizatorului.

    RăspundețiȘtergere
  84. De aici: "Centralizator 2012" puteti descarca centralizatorul aparut pentru 2012.

    RăspundețiȘtergere
  85. Buna ziua
    Am absolvit facultatea de Stiinte Economice si cele 2 module DPPD. Vrea sa stiu daca pot da examenul de titularizare si cand se fac inscrierile.
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  86. Buna,vroiam sa va intreb daca stiti cumva daca se va mai face la DPPD modulul psihopedagogic pentru nivelul 1?Am inteles ca e blocat,momentan si ma intrebam daca stiti daca il vor debloca.Va multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Modulul nu se mai face. Daca se va mai face vreo data... nu stiu, dar sunt sanse putine.

      Ștergere
  87. Bună ziua!
    Dacă în momentul de față sunt student în anul II la Teologie Ortodoxă Didactică aș putea preda religie înainte să termin facultatea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inainte se putea. Teoretic se poate si acum ca suplinitor necalificat, doar ca pentru moment nu s-a specificat nimic in metodologie despre necalificati. O sa vedem daca mai apare ceva.

      Ștergere
  88. Am terminat fac de pedaggogie la Spiru Haret. Pe diploma scrie licentiat in stiintele educatiei. Mentionez ca am si modulul psihopedagogic. Nu stiu ce anume pot preda. Va rog mult daca cineva ma poate lumina sa o faca. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  89. Buna ziua,
    Am terminat facultatea de administratie publica si un master in management public la ASE. Am facut modului didactic inca din facultate. Exista vreo materie pe care as putea-o preda la liceu? Singurele materii care le-am studiat in facultate sau la master comune cu cele de la liceu sunt economia si ceva apropiat de cultura civica (etica)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Descarca centralizatorul de anul acesta si cauta administratie puplica. Acolo vei vedea ce poti preda.

      Ștergere
  90. Buna ziua.
    Am terminat FACULTATEA de PSIHOLOGIE-PEDAGOGIE,specializarea PEDAGOGIE,as putea preda ca invatator sau educator?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am uitat in centralizator dar nu mi-am dat seama. Citeste in metodologie ca acolo sigur te vei lamuri.

      Ștergere
  91. Buna Seara! Sunt anul I la masterat si in timpul facultatii nu am facut modulul psiho-pedagogic..as dori sa stiu daca mai am vreo sansa sa il fac acum fac k sa pot preda?! Am facut ecologie si protectia mediului..iar masterul este in acelasi domeniu..Astept raspuns..multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  92. Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu lista centrelor de concurs pentru titularizare 2012... nu reusesc sa o gasesc pe situl ISJ-Iasi.
    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este lista si pe site-ul ISJ Iasi, pe la resurse umane, dar mai simplu alege de aici: Lista posturilor pentru concurs 2012
      judetul Iasi. Apoi in dreptul postului pentru care doresti sa dai examen, pe ultima coloana este afisat centrul de concurs.

      Ștergere
  93. Ma puteti ajuta spunandu-mi ce pot sa predau? am terminat finante bamci. in centralizator apare la 6_centralizator, pg 13, pct 510. nu imi dau seama ce materii. pe ce coloana se afla? Multumesc.
    Gianina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Economic, administrativ, comerţ şi servicii / Economic, administrativ, poştă

      Ștergere
  94. exista cumva alta programa pentru examenul de titularizare din anul acesta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru anul acesta este aceeasi programa ca anul trecut.

      Ștergere
  95. am terminat ingineria economica in agricultura si cele doua module psihopedagogice ,pot preda ca educator calificat?

    RăspundețiȘtergere
  96. Buna seara. Sunt absolvent al Facultatii de Jurnalism fara modulul pedagogic, spuneti-mi daca pot preda ca suplinitor calificat ce specialitati am pe diploma (de ex. limba engleza)?
    Daca am facut un an specializarea Limba romana-Limba engleza si apoi m-am retras de cativa ani, mi se da o adeverinta sa pot continua in alt centru universitar? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara modulul psihopedagogic nu poti preda ca suplinitor calificat.

      Ștergere
  97. buna seara.te-as ruga,daca stii,sa ma lamuresti si pe mn cuceva.am terminat facultatea de administratie publica cu specializare -asistent manager.pot face master in pedagogie sau ceva care sa ma ajute sa intru in invatamant?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca sa intri in invatatamant trebuie sa ai modulul psihopedagogic facut. Daca nu ai facut modulul, trebuie sa faci un master didactic.

      Ștergere
  98. Buna...Am terminat facultatea de Litere si Stiinte Sociale, licentiata in R.I.S.E., si am facut si master "Managemenul sectorului public" la Facultatea de Administratie Publica din cadrul SNSPA. Anul acesta vreau sa ma inscriu la modul si as dori sa stiu ce materii pot preda in afara de cultura civica...Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  99. Buna ziua.Am si eu o nelamurire.Am terminat Facultatea de Inginerie Tehnologica specializare Design Industrial.Am vazut in centralizator ca pe domeniul meu pot preda doar Mecanica in invatamantul liceal.Eu as vrea sa predau la scoala generala materia desen dar nu stiu daca pot (mentionez ca in liceu am avut specializare design vestimentar-nu stiu daca ma ajuta asta la ceva)Asa ca va rog frumos as vrea sa stiu daca pot preda desen sau ce alceva (chiar si suplinitoare)
    Va multumesc mult astept raspunsul dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca in centralizator nu apare ca puteti preda desen... atunci nu puteti. Ca suplinitor necalificat puteti, dar anul acesta nu prea au fost examene pentru necalificati, asa ca nu se stie ce va fi la anul.

      Ștergere
    2. M-am uitat cu atentie in Centralizator. Din pacate pentru tine nu poti preda decat Mecanica. Disciplina Desen nu este accesibila inginerilor. Nu se iau in considerare disciplinele studiate la liceu.

      Ștergere
  100. buna ziua ma puteti ajuta si pe mine cu raspunsul la o intrebare:am terminat Colegiul contabilitate si gestiune financiara in 2006 iar mai tarziu in 2008 am facut modulul petag.intrebarea este pe ce profil pot sa dau examen si care ar fii metodologia?astept raspuns

    RăspundețiȘtergere
  101. Buna seara,am terminat Facultatea de inginerie studii de lunga durata in 1997 si anul acesta termin modulul nivelul I,doresc sa ma inscriu anul acesta la titularizare,pentru gimnaziu, de la inspectorat au spus ca voi avea regim de absolvent, adica voi valida sub semnatura in iulie. Mie nu mi se pare corect interpretata metodologiei si imi este teama sa nu ratez validarea. Au mai spus ca nu avem voie sa participam pentru liceu.

    RăspundețiȘtergere
  102. buna ziua am terminat Facultatea de inginerie pot sa ma inscriu la titulrizare pentru gimnaziu . Ce materii pot sa predau

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai poti. S-a terminat perioada de inscriere.

      Ștergere
  103. Buna seara! Ma puteti ajuta si pe mine cu un raspuns, va rog.Am terminat facultatea de adm publica in 2012,nu am facut modulul psihopedagogic,pot preda in invatamant?

    RăspundețiȘtergere
  104. Buna seara! Ma puteti ajuta cu un raspuns va rog. Am terminat adm. publica,nu-mi gasesc de munca, pot sa predau in invatamant, mentionez ca nu am facut modulul psihopedagogic.

    RăspundețiȘtergere
  105. care este materialul pt studiu in ceea ce priveste examenul de suplinitor pe 2014 si de unde il pot procura,pt a evita studiul unor subiecte care nu au nici o legatura cu examenul?

    RăspundețiȘtergere
  106. Buna seara!Am terminat administrstia publica ,am facut si master+modulele pedagogice.Ce pot sa predau!nu pot deschide centralizatorul!multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  107. Bună ziua,
    Dacă am terminat facultatea de comunicare și relatii publice. Am masterat în turism. Ce as putea preda dacă fac modulul de pedagogie?
    Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: