sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Metodologia personalului didactic 2011

Am gasit metodologia privind miscarea personalului didactic 2011. Am afisat-o la urmatorul link:

Metodologia privind miscarea personalului didactic 2011

A fost mutat fisierul pe speedyshare. Sper sa tina cat mai mult aici.


Variante Subiecte Titularizare si suplinire

73 de comentarii:

  1. Am si eu o rugaminte. La disciplina postului scrie ECONOMIC, ADMINISTRATIV, COMERT SI SERVICII / COMERT SI SERVICII. Eu am specializarea Contabilitate si informatica de gestiune.
    Pot participa la concurs, ma incadrez sau trebuie sa apara si cuvantul POSTA dupa COMERT SI SERVICII.
    Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uita-te in Centralizator 2011 pentru ce posturi te incadrezi. Cauti dupa specializarea si vei gasi alaturat disciplina de incadrare.
    Vezi pagina 29 din documentul 3.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost a doua pe lista la examenul de titularizare 2010 si doar doua posturi scoase la concurs.Am ramas fara post de suplinitor pe protectia mediului(poveste lunga cum...?!). Anul acesta sunt patru posturui in concurs.Trebuie sa mai fac alt dosar daca sunt pe lista de asteptare la Inspectorat sau pot participa cu nota de anul trecut?

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru titularizarea la limba romana , in afara de examenul la literatura si limba , ce proba se mai sustine?

    RăspundețiȘtergere
  5. Din cate stiu eu la limba romana nu este alta proba.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi pare rau ca nu ai prins post. Se mai intampla de astea pe la noi... dar eu sper ca va veni vremea cand nu o sa mai fie asa...
    Revenind la intrebarea ta, citeste metodologia ca sigur vei gasi acolo. Am cautat si eu putin dar nu am gasit.
    Daca tot nu te lamuresti, suna la inspectorat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut!As dori sa stiu daca se poate,ziua de depunere a dosarului la geografie,ptr.ex.de titularizare.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Perioada de depunere a dosarelor este 14 - 24 iunie. Pe discipline va fi afisat la centrele de concurs.

    RăspundețiȘtergere
  9. spuneti-mi va rog si mie cand se fac inscrierile pt. examenele de suplinitori necalificati si ce acte imi trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am si eu o rugaminte , o intrebare ... imi puteti spune si mie unde gasesc cerere de suplinitor 2011 ?

    RăspundețiȘtergere
  11. Te poti inscrie ori in iunie ori in august, vezi: Calendarul
    Actele se vor afisa la centrele de concurs, dar cel mai probabil vor fi ca anul trecut, vezi: Acte 2010

    RăspundețiȘtergere
  12. Cererile o sa fie afisate la centrele de concurs... si pe net in perioada inscrierilor. Eu am de anul trecut aici: Acte titularizare 2010

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna,am si eu intrebare......sunt din judetul Dolj,si vr sa dau examen de titularizare in Bucuresti,pe educatori,cum pot afla unde pot sa depun dosarul,in ce scoala sau cum se procedeaza?

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu prea stiu cum e in Bucuresti... acolo e pe sectoare. Nu stiu daca se da examenul pentru tot orasul sau pe sectoare.
    Trebuie sa vezi la inspectorat care sunt centrele de concurs si depui dosarul la centrul unde se da examenul pentru educatori.

    RăspundețiȘtergere
  15. buna!!!unde gasesc si eu subiectele pt ind alim din anii trecuti.

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu am afisat subiecte la acest obiect, pentru ca nu mi-a cerut nimeni. Dar promit ca am sa afisej cat de curand niste subiecte din anii trecuti.

    RăspundețiȘtergere
  17. buna seara! am si eu o problema am terminat facultatea de pedagogie insa nu este specializarea cu care suntem obisnuiti nu sunt nici educatoare si nici invatatoare .Mi s-a spus la facultate ca pot sa lucrez dupa ce termin cu copii cu nevoi speciale deoarece am studii psiho-social pedagogice.in afara de asta pot preda psihologia si pedagogia in liceu. Acum as vrea sa lucrez ca profesor de sprijin cu copii cu disabilitati si nu mi-au acceptat dosarul pentru ca scrie doar pedagogie si nu psihopedagogie si nu am calificare de profesor itinerant nu stiam ce functie sa scriu pe cerere , ce as putea face? Mi-au spus sa ma uit pe centralizator sa vad ce pot preda avand diploma de pedagog, eu nu as vrea sa lucrez ca suplinitor fiindca am terminat facultatea si as vrea sa vad rezultatul.

    RăspundețiȘtergere
  18. si daca se poate ...afisati subiestele pentru psihopedagogi?

    RăspundețiȘtergere
  19. Aici gasesti subiecte pentruSubiecte Psihopedagogie speciala titularizare 2009
    iar aici subiecte pentru Subiecte consilie psihopedagogica titularizare 2009
    Nu stiu care iti sunt de folos. Mai sunt afisate si cateva subiecte din 2007 si 2008 dar nu mai stiu exact unde :)

    RăspundețiȘtergere
  20. buna.daca bag dosarul in iunie sau august dupa cat timp se da examenul si unde il duc? la inspectorat?

    RăspundețiȘtergere
  21. Dosarul se depune la centrele de concurs sau la inspectorate, in functie de judet. Vezi cateva centre aici: Centre de concurs - titularizare 2011
    Poti sa depui dosarul cand vrei(acum in iunie, fie in august), iar examenul il dai fie in iulie (pentru titulari si suplinitori calificati) fie in august (pentru suplinitori calificati si necalificati).
    Vezi: Calendat titularizare 2011 pentru mai multe lamuriri.

    RăspundețiȘtergere
  22. buna asi vrea sa stiu si eu ce anume trebuie sa inveti pt examen k suplinitor la educato?

    RăspundețiȘtergere
  23. buna si eu am facut facultatea da nu am dat licienta este vreo problema?

    RăspundețiȘtergere
  24. Daca vrei sa dai examenul si nu ai luat licenta, da, este o problema.

    RăspundețiȘtergere
  25. nu este vb k nu am luato nu am dato anul acesta,si vreau sa dau si eu la educator numai k nu am dat licenta si de aia am intrebat daka este o problema ,si care este acea problema daka nu am dat licenta si vreau sa dau la educator?

    RăspundețiȘtergere
  26. Data viitoare vorbeste si tu normal, asta daca vrei sa iti mai raspundem.
    Daca nu ai dat licenta nu poti sa dai examenul pentru titulari sau pentru suplinitori calificati, ci numai pentru suplinitori necalificati.

    RăspundețiȘtergere
  27. si daca nu te superi ce acte imi trebuie pentru suplinitor necalifiacat daca nu am licienta?

    RăspundețiȘtergere
  28. Imi pare rau, dar pentru nu stiu ce acte trebuie pentru suplinitori necalificati.

    RăspundețiȘtergere
  29. Da ca suplinitor necalificata tot aceeasi programa invatam?

    RăspundețiȘtergere
  30. Cred ca da. Eu nu am vazut pana acum alte programe.

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna,
    am si eu o intrebare: unde pot gasi TEMATICA pentru examenul de SUPLINITOR pentru disciplina COMERT SI SERVICII?

    RăspundețiȘtergere
  32. buna! daca ai studii seperiare dar nu de specialitate pentru educatori, te incadrezi la suplinitori calificati sau necalificati?

    RăspundețiȘtergere
  33. buna! as vrea sa stiu daca in august la suplinitori se da examen si oral si scris? si ce ar contine cel oral?cum a fost in anii trecuti? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  34. Nu stiu cum va fi anul acesta. Dar nu cred ca va fi si oral si scris. In 2009 a fost oral, dar anul trecut nu stiu cum a fost.

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna cand se depun dosarele pentru suplinitori necalificate pe 1 sau pe 2?

    RăspundețiȘtergere
  36. BUna si diploma de bac trebuie legalizata?

    RăspundețiȘtergere
  37. Daca ai terminat o facultate, trebuie doar actele de la facultate. Daca participi pentru necalificati si nu ai terminat facultatea atunci trebuie legalizata si diploma de bac.

    RăspundețiȘtergere
  38. as vrea sa particip la examenul de suplinitor.unde gasesc metodologia??

    RăspundețiȘtergere
  39. Nu inteleg. Metodologia este mai sus. Nu o poti copia?

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna ziua,
    Am terminat << Limbi moderne aplicate..'', nu am modulul pedagogic si, de aceea nu mi-a primit dosarul la titularizare. As vrea sa particip la concursul pentru lb engleza, ca suplinitor. Se poate fara modul?
    Multumesc foarte mult.Elena

    RăspundețiȘtergere
  41. Elena, poti preda doar ca necalificat.

    RăspundețiȘtergere
  42. care sunt pasii la etapa a 2 a de suplinire? o nota sub 7 de anul acesta are prioritare in fata unuia care are peste 7 in anul 2009

    RăspundețiȘtergere
  43. in etapa a 2 ala suplinire , o nota sub 7 de anul acesta are prioritate in fata unuia care are peste 7 in 2009?

    RăspundețiȘtergere
  44. la etapa 2 de suplinire o nota sub 7 obtinuta la ex de titularizare are prioritate in fata unuia cu 8 din 2009??

    RăspundețiȘtergere
  45. Nu stiu cum e cu notele din anii precedenti. Nu ai gasit in metodologie cum e?

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna ce inseamna suplinitor calificat si necalificat si exista vreo data separata pt fiecare sau ,dosarele se pun in acceasi zi si pt calificat si pt necalificat?

    RăspundețiȘtergere
  47. Suplinitor calificat inseamna sa predai specializarea care ai terminat-o si sa ai facut modulul psihopedagogic, iar suplinitor necalificat inseamna sa predai alta materie decat ceea ce ai terminat, sau sa nu ai facut modulul psihopedagogic.
    Nu exista data separata de examen si dosarele se depun tot pe 1-2 august.

    RăspundețiȘtergere
  48. imi poti spune te rog care este schimbarea din 4 august pentru examenul de suplinire?

    RăspundețiȘtergere
  49. buna...unde pot gasi ce trebuie sa am la dosar si metodologia pt examenul de supliniri la matematica din august?...ms frumos

    RăspundețiȘtergere
  50. Schimbarea la examenul din 4 august este ca va fi scris in loc de oral.

    RăspundețiȘtergere
  51. am si eu o intrebare:un suplinitor necalificat poate fi in activitate la data de 09.08.2011

    RăspundețiȘtergere
  52. Da, poate fi. Ti-am raspuns si pe mail.

    RăspundețiȘtergere
  53. Buna seara,si multumim pentru raspunsurile prompte!Ridic si eu o problema(nitel off-topic) de care cred ca se vor lovi multi in viitor.O chestiune care trebuie reglementata de ministerul educatiei.
    1. Daca fac(facem) master profesional sau de cercetare(incepand deci din toamna lui 2012), nu pot preda in invatamant,atunci cand voi dori acest lucru?Si, invers, daca fac numai master didactic-, nu ma pot angaja legal la vreo firma-unde nu voi preda-, sau sa intru in cercetare?Ca nu suntem condamnati pe viata pe o anumita "cariera"(invatamant sau firma)
    2. Ar trebui sa existe un sistem de echivalare ,pentru ca omu' sa poata trece "de colo-colo", atunci cand doreste in viata.Macar o proba, o "diferenta"(examen).Multumesc.

    p.s. Sau trebuie sa fac(facem) doua mastere, ca la nebuni?...

    RăspundețiȘtergere
  54. Buna seara.Aveti idee,ati auzit ceva,la anul-2012-examenul pt.suplinitorii calificati sau necalificati se va da in scoli,sau cum(pt. ca parca va disparea titularizarea)?Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  55. Holland, nu prea am inteles eu ce vrei sa spui cu masterele :)
    Ideea e ca firmele nu prea se uita la master, din ce stiu eu. Eu cand m-am angajat, am spus la interviu ca vreau sa fac si master(am crezut eu ca va da bine), iar actualul meu sef m-a intrebat cam dezamagit: "De ce?"
    Depinde si unde vrei sa ajungi si ce vrei sa faci in viata. Iar ca sa ajungi sus trebuie sa inveti mult, deci la nevoie faci si 2 mastere.
    Citeste in Metodologia 2012-2013 si vezi acolo ce va fi si cu suplinitorii.

    RăspundețiȘtergere
  56. Multumesc pentru raspuns.
    Adica, de exemplu, daca fac master profesional sau de cercetare si lucrez la o firma, nu pot sa predau in invatamant- am informatie(la greu) de transamis elevilor.Sa mai pierd timpul (si banii)pt. a face master didacti?.O prostie, trebuie amendata legea.

    RăspundețiȘtergere
  57. Buna ziua.Am o intrebare,daca sunt studenta anul 2 la Facultatea de Litere,Specialitate A-Limba romana,se poate sa concurez pt fostuld e suplinire necalificat??Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  58. buna ziua, cand se da examen pentru educatori necalificati anul 2012 si programa din ce putem invata. multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan nu este specificat nimic despre necalificati. Dar programa este aceasi ca si la calificati si o gasesti aici: Programa educatori

      Ștergere
  59. Va rog sa-mi spuneti de unde pot descarca programa pentru concurs de titularizare disciplina economic, administrativ comert si servicii/comert si servicii. Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca tu mi-ai trimis si un mail :) Ti-am raspuns acolo.

      Ștergere
  60. Buna ziua. As dori sa-mi spuneti unde pot gasi metodologie de la economie si educatie antreprenoriala pentru sustinerea examenului din 2 august 2012.
    Va multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vrei metodologia sau programa? Metodologia este una pentru toate materiile.

      Ștergere
  61. as vrea sa aflu pe ce data se tine examenul de suplinire si pana cand trebuie pus dosarul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Examenul de suplinire este tot pe 2 august. Daca te referi la examenul pentru suplinitori necalificati... nu se stie inca nimic. Trebuie sa urmaresti in toamna daca se mai tine acest examen.

      Ștergere
  62. in cazul in care am terminata o facultate de litere si un modul psihopedagogic,ma pot incadra pentru un post de educatoare?multumesc frumos...

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: