luni, 21 ianuarie 2019

Titularizare 2019 - metodologie si programe

In link-ul de mai jos puteti descarca o arhiva in care pe langa metologie, veti gasi si programele corespunzatoare pentru examenul de titularizare 2019.

Titularizare 2019 - metodologie si programe

Din ce am vazut eu, nu sunt schimbari fata de anul trecut.


Subiecte titularizare, definitivat si grade didactice

55 de comentarii:

  1. La educatori ramane tot programa veche, cea din 2010?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveti idee de unde pot sa descarc programa pentru examenul de titularizare 2020? Multumesc!

      Ștergere
    2. Buna dacă ai găsit programa mi-o trimiți și mie te rog frumos
      ioana.ioana008@yahoo.com

      Ștergere
  2. BUNĂ ZIUA MĂ NUMESC ILEANA SUN DIN CÂMPIA TURZII ,NU AM LUCRAT ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT DORESC SĂ MĂ ÎNSCRIU LA EXAMEN SĂ PREDAU CULTURĂ CIVICĂ ÎN CE DATĂ POT SĂ MĂ ÎNSCRIU.MULŢUMESC

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intai trebuie sa invatati limba romana ca sa puteti preda socio umane...

      Ștergere
    2. Bună ziua! Aș dori să vad un subiect de limba franceză rezolvat. Mai ales subiectul III.

      Ștergere
    3. Buna ziua!As putea avea si eu subiectul 3 rezolvat, daca a raspuns cineva! Multumesc anticipat

      Ștergere
  3. As vrea sa ma inscriu pt educatori*(suplinitor).bucuresti cand sunt inscrierile?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua, as dori sa stiu de unde as putea invata pt examenul de suplinitor necalificat (educator).Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dati-mi o adresa de mail sa va trimit ce am eu

      Ștergere
    2. Buna ziua și pe mine mă interesează același lucru ați primit răspuns de la cineva

      Ștergere
    3. Buna ziua! Si eu sunt interesata. Imi puteti trimite si mie, va rog?

      Ștergere
    4. Buna ziua !
      Si eu doresc sa sustin examenul de titularizare pt educatori. Imi puteti trimite si mie materialel, va rog ?
      Adresa de email este : iordan_ancuta@yahoo.com
      Multumesc!

      Ștergere
    5. M-ar interesa si pe mine, imi puteti trimite, va rog?

      Ștergere
    6. Imi puteti trimite si mie vă rog? badearoxanaupg@yahoo.com

      Ștergere
    7. Îmi puteți trimite și mie, va rog? m.spatarelu@yahoo.com

      Ștergere
    8. Îmi puteți trimite și mie, va rog? m.spatarelu@yahoo.com

      Ștergere
  5. Bună! As vrea sa stiu daca pentru examenul pentru suplinitor calificat trebuie sustinuta inspectia la clasa? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună, aș dori să aflu de unde aș putea învăța pentru examenul de titularizare pentru specializarea geografie ?
    Vă mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua as dori și eu să aflu de unde pot învăța pt examenul de suplinitor (educator învățător ) ,, multummul ,, oare a primit cineva răspuns ,,, pt că nu am văzut ,,,

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună ziua! Am auzit de la cineva că există posibilitatea ca anul acesta la examenul de titularizare pentru învățători să fie introdusă și matematica...știți ceva despre asta?

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua, as dori și eu sa stiu de unde as putea invata pt examenul de suplinitor necalificat (educator).Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună ziua! As vrea sa mă înscriu pentru un post de suplinitor limba engleza. Ce trebuie să fac?

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna seara! In ultimii 3 ani am luat note peste 9 la examenul de titularizare fiind repartizat in trei scoli (avand doar o ora pe saptamana). Am reusit sa imi constitui o norma completa in aceste trei scoli-deoarece indeplinesc toate conditiile. BENEFICIEZ de art. 93.1 (aproximativ-fostul 253). In metodologie scrie ca daca luam note sub 5 la ex. de titularizare 2019, pierdem acest drept (de a beneficia de contractul de munca pe durata viabilitatii postului)- pana aici este clar. Intrebarea mea este: DACA MERG LA EXAMENUL DE TITULARIZARE SI IAU NOTA PESTE 7 (EVENTUAL FIIND PRIMUL IN ORDINEA MEDIILOR, POT LUA POSTUL TITULARIZABIL - ADICA PE PERIOADA NEDETERMINATA?) In acest moment il am asigurat pe perioada de viabilitate dar eu vreau mai mult, adica titulatura. Mentionez ca postul nu mai este in aplicatie deoarece mi-a fost deja repartizat.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua!din ce trebuie sa invat pt examenul de titularizare la chimie

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua! Ma poate ajuta cineva cu bibliografia (carti sau sinteze) si cateva subiecte rezolvate pentru examenul de titularizare la discilina "Cultura Civica"? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna ziua! Ma poate ajuta cineva cu carti-sinteze si subiecte rezolvate pentru examenul de titularizare la disciplina "Cultura Civica"? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună seara! Si pe mine m-ar interesa pentru suplinitori calificați subiecte , programa ...am inteles ca este aceeași programă din 2010?

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna! Îmi poate spune cineva de unde învăț pentru examenul de educatoare (necalificata)?
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna! Îmi poate spune cineva de unde învăț pentru examenul de educatoare (necalificata)?
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna ziua!Ma poate informa cineva de cand se depune dosarul pentru postul de suplinitor calificat (educatori)?

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna ziua! Va rog sa ma ajutati si pe mine cu programa de titularizare educatori de anul acesta. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna ziua! Va rog sa ma ajutati si pe mine cu programa de titularizare educatori de anul acesta. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna.imi poate spune cineva va rog frumos, daca programa 2019pt inv.este aceeasi cu cea din 2018?multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna ziua! Ma poate ajuta cineva cu o bibliografie si poate o carte de subiecte pentru examenul de titularizare la disciplina Engleza? multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cautati-ma pe fcb iulia coafuri, o sa va trimit in privat poze la carti. Aveti partea de literatura structurata exact ca la examen. St ff bune, din pacate anul trecut la examen mi s_a anulat lucrarea😢😢😢

      Ștergere
  23. Bună ziua,poate să mă ajute şi pe mine cineva cu materiale la subiectul 2 şi 3 învăţători?

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna ziua,am depus astazi dosarul pentru suplinitor calificat la invatamantul primar,dar imi poate spune cineva va rog ce materii se dau la examen,mai exact ce ar trebui sa invat si de unde? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  25. Programa pt titularizare engleza 2020,este aceeasi din 2010??

    RăspundețiȘtergere
  26. BUNA SEARA! PENTRU SUSTINEREA EXAMENULUI DE SUPLINITOR, TREBUIE SUSTINUTA SI INSPECTIA LA CLASA?? ESTE ACEIASI TEMATICA CA PENTRU TITULARIZARE? MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  27. Bună seara, ar putea să mă ajute cineva cu materiale pentru titularizare educatori limba germană ? Dacă se poate și exemple din anii anteriori. Mulțumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna ziua! Si eu sunt interesată de materiale pentru examenul de titularizare educatori.Daca ma poate ajuta cineva.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  29. Bună ziua! Nu mai pot descărca. Mă poate ajuta și pe mine cineva? Mailul meu e claubabyanton@gmail.com Mulțumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna ziua,am si eu cateva intrebari, sunt în ultimul an la facultatea de pedagogie,întrebarea mea este,as putea sa dau titularizarea anul acesta?dacă da pot sa dau titularizare atat pe învățător cat si pe educator ?Sau doar pe una din ele???

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna ziua ,ma poate ajuta si pe mine cineva va rog,sunt in ultimul an la facultatea de pedagogie,întrebarea este eu as putea da examenul de titularizare anul acesta??Si daca da pot da titularizare atat pe învățător cat si pe educator sau doar una din ele??multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  32. Bună seara! Vreau și eu dacă doriți să-mi trimite-ți i.mihaela55@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna ziua.va rog frumos daca puteti sa-mi trimiteti si mie materialul pentru examen suplinitor educator.va multumesc din suflet.perla_18_oana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  34. Bună seara!Doresc si eu materiale pt examenul de suplinitoare ca si educatoare calificată,cine doreste sa imi trimita la adresa de e-mail vpaulaflorentina@yahoo.com ,mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  35. buna ziua,as avea si eu nevoie de material de invatare pt concursul de titularizare 2020 pe adresa de mail bota.alexandra.studio@gmail.com.va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna ziua!As dori si eu material de invatare pt educator necalificat,va rog!
    E-mail:alexutza.alex1989@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna.Ce-ar trebui sa invat pt.titularizare economice?Va rog sa-mi scrieti din ce carti se invata.
    ariana_sorina08@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  38. Bună ziua, am terminat Facultatea de limbi și literaturi străine, dar nu am susținut licenta. În timpul facultății am făcut și modulul psihopedagogic. Întrebarea mea este: pot sa devin invatatoare chiar dacă nu am susținut licenta? Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: