sâmbătă, 27 martie 2010

Programa titularizare 2010 - agricultura / horticultura

Lucian, ma bucur foarte mult ca apreciezi ceea ce fac. Mai jos am pus programa pentru agricultura horticultura atat pentru profesori cat si pentru maistri instructori. Stiu ca tu mi-ai cerut subiecte, dar momentan nu am nimic la aceasta materie. Daca voi gasi ceva le voi pune imediat.

Programa titularizare 2010 - agricultura horticultura - profesori

Programa titularizare 2010 - agricultura horticultura - maistri instructori

Mult succes.


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

7 comentarii:

  1. lucian am gasit cativa ani cu subiecte agricultura horticultura daca imi dai a adresa maill ti le pot trimite acolo

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Lucian, poti sa-mi primiti pe subiect.exam@gmail.com
    Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. buna faci o treaba nemaipomenita cu site-ul asta.daca poti cumva sa ma ajuti cu ceva subiecte pentru agricultura horticultura maistrii instructori.sustin titularizarea pt prima data anul asta si vreau sa vad cam ce a fost anii trecuti. ai cumva subiectele rezolvate din programa?cele care tin de pedagogie ca nu le prea gasesc. mersi mult si numai bine

    RăspundețiȘtergere
  4. Am afisat subiecte din 2009 si din 2010 aici:
    Subiecte titularizare agricultura / horticultura 2009
    Subiecte agricultura - horticultura titularizare 2010
    Subiecte rezolvate gasesc doar pe la matematica sau chimie... dar si alea foarte putine :(
    Legat de subiectele de metodica o sa mai caut si daca gasesc o sa le afisez.
    Mult succes la examen.

    RăspundețiȘtergere
  5. buna ziua.in legatura cu subiectele de la examen pentru titularizare agricultura horticultura pentru profesori 2008 2009 2010 si bareme ,ma puteti ajuta?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: