marți, 27 decembrie 2016

Calendar titularizare 2017

Pentru a va fi mai usor, am afisat aici calendarul miscarii personalului didactic 2017-2018 (anexa 19 din metodologie). Trebuie urmarit daca nu vor interveni alte modificari ale metodologiei si ale calendarului.

De aici puteti descarca calendarul in format pdf:
Calendarul miscarii personalului didactic 2017-2018 (anexa 19 din metodologie)

Iar aici puteti vizualiza calendarul online:
Calendarul miscarii personalului didactic 2017-2018 (anexa 19 din metodologie)


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

42 de comentarii:

  1. Bună dimineața, dacă nu am dat examenul de necalificat din toamnă,pt postul de educator, îmi pot depune dosarul pt concursul organizat pe parcursul anului școlar? Cum arata subiectele? Sunt la fel cu cele din toamnă? Mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!
    As avea nevoie, daca se poate, de cateva informatii care sa ma lamureasca. Sun la inspectorat si nu raspunde nimeni, iar pe net...m-am ametit in informatii.
    Fine. Lucrurile stau cam asa: anul acesta vreau sa ma reintorc in invatamant. Am predat ca profesor calificat suplinitor, apoi am intrerupt activitatea.
    Cum se face, unde se depune dosarul, cu cine si cand trebuie sa vorbesc pentru inspectia la clasa?
    Daca n-am mai predat atatia ani si m-am mai si mutat din oras, cum procedez cu inspectia la clasa?
    Dupa inspectia la clasa, ce urmeaza?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna.Te uiți pe calendarul pt titularizare si îți depui dosarul in funcție de ce scrie acolo.
      Inspecția la clasa o vei da unde decid cei de la inspectoratul de care apartii(mai-iunie)
      După inspectie urmează examenul scris(iulie).
      Căuta întâi calendarul titularizării, apoi tematica disciplinei tale. Succes!

      Ștergere
  3. Dosarul se depune la inspectorat si acolo o sa iti alegi din variantele posibile unde vrei sa sustii inspectia la clasa dupa care va urma examenul scris.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu stiti cand incep sa se depuna dosarele la inspectorat pt ex de titularizare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incepand cu 16 mai. Urmareste calendarul.

      Ștergere
  5. Buna seara!
    Eu am o intrebare: Am absolvit facultatea in anul 2015, dar din diferite motive, abia anul acesta voi reusi sa imi dau examenul de licenta. As vrea sa ma inscriu pentru examenul de titularizare din acest an. Fara diploma de licenta as putea face lucrul acesta?
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu poti. Doar absolventii promotiei 2017 au voie sa se inscrie fara diploma de licenta.

      Ștergere
    2. Bună! Eu asemenea răspunsuri am primit: "Da! Cu adeverință că ați terminat 3 ani. Mergeți la validare după licență. Se poate."
      sau "Subscriu. Şi eu m-am înscris, iar după ce am susţinut licenţa, în vară, am mers la validat şi am dus adeverinţa."

      Ștergere
  6. Buna. Se stie cumva exact data examenului scris de titularizare? Incerc sa imi programez si o vacanta cu copiii la mare si trebuie sa stiu. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce nu deschizi calendarul din postarea de mai sus?

      Ștergere
  7. Buna ziua, in calendar se spune ca se susține intr e 1-12 Iulie. Când se anunța data precisa? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua.Ma puteti ajuta si pe mine cu raspunsul la o intrebare.Am lucrat ca educatoare 3 ani.Momentan sunt in concediu crestere copil.In august mi se termina concediu.Ma pot inscrie la examenul de titularizare si daca da actele necesare pt inscriere(decizia,vechimea)trebuiesc luate de la sc la care am lucrat?va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua ma puteti ajuta cu raspunsul la o intrebare? In 2000 am facut postliceala Hiperyon de 2 ani cu specializarea invatatori educatori .din anumite motive nu am lucrat in domeniu.pot sa particip acest an la examenul de titularizare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu conteaza daca ai profesat pana acum sau nu.

      Ștergere
    2. Citeste metodologia si acolo ai sa afli daca poti da examen cu aceasta postliceala.

      Ștergere
  10. Multumesc.12 iulie, am retinut.Succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  11. Inspecția pt gr 2 se ia in calcul pt titularizare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, doar inspectia pentru definitivat.

      Ștergere
  12. Buna, am citit articolul și ma nelămureste ceva, dacă am făcut practica într-un alt județ in care am făcut studiile, pot sa predau sau să-mi iau post in alt județ ?! Căci scrie ca in judecățul in care am făcut practica, sau numai se evidențiază sub forma asta ?!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna, am citit articolul și ma nelămureste ceva, dacă am făcut practica într-un alt județ in care am făcut studiile, pot sa predau sau să-mi iau post in alt județ ?! Căci scrie ca in judecățul in care am făcut practica, sau numai se evidențiază sub forma asta ?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa dai examen in ce judet vrei. Doar ca acolo trebuie sa sustii proba practica, adica inspectia speciala la clasa.

      Ștergere
  14. Buna seara!
    Am si eu o nelamurire :)
    In cazul in care eu am terminat Liceul Pedagogic in Buzau in anul 2013, pot da titularizarea anul acesta in Bucuresti, chiar daca in acesti 4 ani nu am urmat Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei?

    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna ziua!
    Eu am terminat cursurile unei facultati in iulie 2016 si al programului de pregatire psihopedagogica oferita de dppd, insa NU am sustinut examenul de licenta. (Planuiesc sa il sustin anul acesta, in iulie).
    In acest caz, sunt considerat absolvent al promotiei 2016 sau trebuie sa iau licenta si apoi voi fi considerat absolvent al promotiei 2017?

    RăspundețiȘtergere
  16. Am terminat Drept si Psihologie! Pot da concurs? Cand trebuie sa sustin examenul si unde? Pot intra calificat? Muktumesc din inima

    RăspundețiȘtergere
  17. buna dimineata,

    am definitivatul dat, din raspunsurile de mai sus am inteles ca nu mai trebuie sa sustin proba orala, dar proba orala se noteaza cu admis respins sau cu nota care conteaz la media finala?

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna dimineata,
    Am citit mai sus si am vazut ca daca am definitivatul in invatamant nu mai trebuie s asustin proba orala pentru titularizare. In media examenului de titularizare la proba orala se dau note care intra in alcatuirea mediei cu proba scrisa? sau proba orala-inspectia la clasa- se noteaza cu admis respins?

    RăspundețiȘtergere
  19. Pana cand m-as putea inscrie pentru sustinerea examenului de titularizare?

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna,anul trecut am terminat liceul profil real si acuma sunt la facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei in anul I la Universitatea Bábes Bolyai din Cluj la sectia Pedagogia invatamantului primar si prescolar si as putea da examenul pentru educatoare necalificata ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru necalificati trebuie sa astepti pana la toamna.

      Ștergere
  21. Din ce vad in calendar, inspectiile speciale la clasa sunt in perioada 30 mai- 30 iunie, dar anul scolar se termina pe 16 iunie! Cui vor mai preda cei care vor fi repartizati pe 29 iunie, de exemplu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vom vedea cum se planifica inspectiile.

      Ștergere
  22. Buna ziua!Am și eu o întrebare știe cineva când se tine inspecția la clasa pentru educatoare?In ce consta inspecția că este prima dată când susțin examenul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inspectiile se vor planifica imediat dupa perioada de inscriere.

      Ștergere
  23. Buna dimineata! Imi puteti spune, va rog, unde gasesc actele necesare pentru dosarul de titularizare in baza articolului 253? Am cautat in anexele din metodologie, dar nu am gasit...

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna...daca am absolvit un postliceal cu specialitatea in inv special,pot sa dau examen titularizare in inv.normal prescolar(educator)?Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna ziua!Daca sint absolventa unei postliceale in inv special,pot sustine ex titularizare educatori in inv normal?Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  26. una ziua!
    Am terminat in anul 2012 Facultatea de Stiinte Economice, Specializarea Management si Modulul Pedagogic nivelul 1.
    Intrebarea mea este daca pot sa ma inscriu la examenul de titularizare si daca pot preda Educatie Antreprenoriala si Economie la Liceu.
    va multumesc!!

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: