joi, 9 iulie 2020

Fisa de inscriere titularizare 2020 (modificata)

Mai jos puteti descarca fisa de inscriere la examenul de titularizare 2020. Aceasta cerere a fost modificata pe data de 25.06.2020 si e varianta pe care trebuie sa o completati pentru a o depune la dosar:
Fisa de inscriere titularizare 2020 (modificata)

Daca doriti sa descarcati cererea de inscriere, intrati aici:
Cerere de inscriere titularizare 2020 (modificata)

Daca doriti sa descarcati declaratia pe propria raspundere, intrati aici:
Declaratie pe proprie raspundere - titularizare 2020


Subiecte titularizare, definitivat si grade didactice

Un comentariu:

  1. Bunā seara! Poate nici nu mai are rost să întreb dar, totuşi, vreau să fiu sigură că am înţeles bine...
    Dacă, sunt absolventa promoției 2019/2020 şi nu am dat licenţa am dreptul să mă înscriu la examenul de titularizare? (*menționez am studiat la Facultatea de Psihologie şi Ştiințe ale educaţiei, specializarea Pedagogia Înv. Primar şi Preşcolar; vreau să opted pentru postul de educatoare)

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: