miercuri, 1 martie 2017

Abonare postari pe mail

Multi dintre voi doresc sa primeasca postari pe mail si astfel va abonati la site. Din pacate putini dintre voi activeaza aceasta optiune.
Am tot scris si se pare ca tot trebuie sa mai scriu.
Pentru a primi postarile direct pe mail, TREBUIE sa activati acesta optiune din mail-ul pe care il veti primi la adresa inscrisa.
Va rog NU va mai inscrieti daca nu activati ulterior acesta optiune, pentru ca o faceti degeaba. Am foarte foarte multe adrese de mail la care nu a fost activata optiunea.
Dupa inscriere, va rog sa verificati si directorul SPAM, pentru a vedea daca mail-ul a ajuns. In caz ca nu ajunge, inseamna ca ati scris o adresa gresita si trebuie sa va reinscrieti.


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

Un comentariu:

  1. Mihaela Bertesteanu8 martie 2017 la 22:18

    Buna seara si la multi ani ! Te rog mult ajuta-ma cu un raapuns !Am cautat in centralizator dar nu reusesc sa inteleg...Tu esti singura mea speranta !Am terminat contabilitate ca si domeniu de licenta dar masterul meu este Leadership si managementul eesurselor umane .Am fost sa ma inscriu la nivelul 2 psihopedagogic si am aflat ca masterul nu e in zcelasi domeniu cu licenta. (Desi ambele sunt de la stiinte economice )Este posibil sa nu ma pot titulariza pe economic administrstiv posta sau chiar pe economie si educatie antreprenoriala din cauza asta ?Multumesc mult mult

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: