joi, 13 septembrie 2012

Testare necalificati Bucuresti 2012

A aparut un anunt important pe ismb3, referitor la testarea suplinitorilor necalificati. Anuntul suna asa:
Testarea suplinitorilor necalificati educatoare si invatatori se va desfasura (prin asociere temporara intre unitatile scolare) la COLEGIUL TEHNIC "MIHAI BRAVU", vineri 14 septembrie 2012 ora 08.30.

Candidatii se vor prezenta la centrul de testare cu buletinul / cartea de identitate.

REPARTITIA CANDIDATILOR ADMISI SE VA EFECTUA SAMBATA, 15 SEPTEMBRIE 2012, ORA 08.30 LA COLEGIUL TEHNIC MIHAI BRAVU (Soseaua Mihai Bravu nr. 428, vis-a-vis de Mc Donald's Dristor)

Site-ul ismb3 este in reconstructie, dar anunturile principale sunt puse pe prima pagina. Cine doreste sa vada anuntul direct pe ismb3 sa intre aici: http://ismb3.ro

Multtumesc celui care a lasat comentariu despre acest anunt. Sigur sunt multi care nu stiau despre el.


Subiecte si programe - titularizare si definitivat

6 comentarii:

  1. Va rog mult sa ma ajutati cu rezolvarea unui subiect pt educatoare, vreau un exemplu, am cu totul alta profesie, am invatat teoria, dar nu stiu cum sa rezolv subiectul.AJUTOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. s-a executat examenu-bonus interviul si ce mai pana si sedinta publica si repartitia
    ritmul cam alert pana la ora 02.00 (noaptea)
    si caii se impusca nu-i asa.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua tuturor!

    Va rog sa ma informati in legatura cu urmatorul fapt:
    Daca am semnat un proces verbal de detasare in invatamant, in anul sc. 2012 - 2013, pot sa ma reintorc la postul meu de titular? In ce conditii?

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca am fost la concursul din 14 sept., am luat 8.55, dar nu am luat post, pot participa la urmatoarea sedinta publica? Se mai fac sedinte publice?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca mai sunt sedinte publice, teoretic ar trebui sa poti participa.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: