luni, 23 iulie 2012

Alte modele de subiecte - NU!

Este ora 22:00 si inca nu au aparut subiectele model mult asteptate de toti. Nu cred ca se vor mai afisa astazi.
Din pacate am citit pe forum-ul edu.ro ca a sunat cineva la un centru de examinare si i s-a spus ca nu vor mai fi afisate alte modele. Cica s-au afisat modele pentru disciplinele la care s-au inscris cei mai multi candidati.
Eu inca sper ca vor fi afisate si celelalte modele de subiecte, pentru ca mi se pare cea mai mare prostie sa spui ca doar unele discipline conteaza, iar toti ceilalti profesori sa-si puna posfta-n cui, ca ei nu sunt importanti si ca cei de la minister nu s-au obosit sa afiseze modele de subiecte si pentru ei.
Chiar mi se pare incredibil ce se intampla in acest an cu examenul de titularizare.


Subiecte si programe - titularizare si definitivat

32 de comentarii:

  1. sunt de acord cu dv
    putin le pasa de ceilalti
    vedem subiectele cand mergem la examen,daca mai mergem la cat de descurajati suntem!!!!!!!!!!!!
    o seara buna
    Jeni de la Constanta (disciplina industrie alimentara)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim oricum pentru ce a fost trimis......chiar asa ne-am facut o idee

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect ar fi fost sa primim toti modele de subiecte, nu numai unii. Ce conteaza disciplina? Pana la urma toti vom fi profesori.

      Ștergere
  3. Cum sa afiseze ?Ce? Au ei timp de noi?D-na Andronescu(aia care voia studenti fara bac , nu de alta ,da sa-i bage ei ceva banuti in buzunare) si ceilalti agarici din minister trebuie sa acopere fraudele si plagiatele lui ponta et company asa ca .. mai puneti-va pofta-n cui !

    RăspundețiȘtergere
  4. ar trebui sa trimitem un memoriu la minister toti care postam pe acest blog si sa sesizam toate neajunsurile legate de titularizare.titularii nu o sa faca asta pt.noi ,nu au nici un interes

    nicoleta

    o zi serafica va doresc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna sunt din Tg-Jiu si sunt de acord cu voi de aici de pe blog

      Ștergere
    2. Pai, hai sa ne mobilizam. Trbuie facut ceva, trebuie luata o masura, pt. ca efectiv isi bat joc de noi.....

      Ștergere
  5. o mare nesimtire din partea celor de la minister...daca au vrut sa faca ceva trebuiau sa fii facut pt toti in mod egal, nu la unii afisezi model de subiecte si pt altii nu. oricum tind sa cred ca nu vor mai pune niciun model...dar totusi nu e cinstit si nici explicatia lor nu are nicio logica ..... pacat ca tot noi avem de pierdut :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Mirela Ionescu24 iulie 2012, 08:00

    Sa speram ca se va finaliza cu bine pentru toata lumea.succes!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua, sunt profesor de matematica, suplinitor, in legatura cu modelul dat de minister, as vrea sa stiu daca l-a rezolvat cineva, mi se pare foarte aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  8. IN FELUL IN CARE SE VA DESFASURA IN ACEST AN TITULARIZAREA, PAREREA MEA ESTE CA ACEST EXAMEN AR TREBUI BOICOTAT. ESTE STRIGATOR LA CER TOT CEEA CE SE INTAMPLA, IAR LUCRURILE VOR CONTINUA IN ACEST FEL DIN DOUA MOTIVE:
    1. ANDRONEASCA E DIN NOU MINISTRU;
    2. LASITATEA SPECIFIC ROMANILOR CONTINUA; NU SUNTEM CAPABIL NICI SA NE CEREM SI NICI MACAR SA NE APARAM DREPTURILE...

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci..nu-mi vine sa cred ca nu sunt in stare sa faca un subiect model pentru fiecare disciplina, ca doar nu e asa de greu, nu trebuie sa 'mute muntii din loc' x(, macar sa avem si noi un model dupa care sa ne orientam..asa o sa mergem la examen si nici nu o sa stim ce ne asteapta, ca la cat se tot schimba lucrurile, te poti astepta la orice:|

    RăspundețiȘtergere
  10. Jos minstreaţa Andronescu !
    Jos de tot d-l Pop !
    Afară ku Ponta şi Hasky !

    RăspundețiȘtergere
  11. eu am fost bursiera in timpul facultatii si in primul an de master insa subiectele de la franceza mi se par absolut jignitoare. intentionez sa scriu pe lucrare dupa rezolvare ca aceste subiecte nu sunt de competenta mea deoarece tipurile de fraza si subordonatele nu se predau in scoala generala pentru care dau eu concurs ci la liceu. sunt fara pic de bun simt.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa ne mobilizam, dar nu asa cum facem de obicei la greva - unii da altii nu.
      Si eu am scris ca nu corespund programei subiectele date la def. Am dat pe invatatori. In afara de basmul despre care s-a vorbit la tv ne-au dat si text la prima vedere, care nu era in programa. E adevarat ca noi invatatorii trebuie sa stim sa abordam orice fel de texte dar macar precizeaza si in programa ca doar de asta esti pus acolo la minister. Daca nu-s in stare sa faca subiectele sa cedeze locul altora mai destepti!

      Ștergere
  12. Buna,
    Cris te rog sa ma ajuti cu o chestiune. De exemplu la un item cu alegere multipla: Cine a fost primul rege al Romaniei: a Ferdinand b Carol I c Carol II
    La baremul de corectare cum fac? Scriu eu raspunsul adica b-Carol I si dau punctele sau scriu: pentru alegerea raspunsului corect se dau atatea puncte (fara sa mai mentionez eu raspunsul)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, dar nu stiu cum trebuie sa faci.

      Ștergere
    2. Menţionezi răpunsul.

      Ștergere
    3. poti si sa spui 1b 2b 3 c sau sa spui se acoda 5 pucte petru fiecare raspuns corect

      Ștergere
  13. sunt chiar de o nesimtenie nemaintalnita, daca sunt la putere acum este clar ca FAC CHIAR CE VOR MUSCHII LOR. RUSINE SA LE FIE

    RăspundețiȘtergere
  14. Vom sustine examenul de titularizare la centrele de consurs sau vom da ca si anii trecuti la un singur centru?

    RăspundețiȘtergere
  15. Chiar suntem bataia lor de joc iar din modelele de subiecte nu prea am inteles mare lucru ci mai mult m-au derutat dar macar stiu la ce sa ma astept.Si se mai mira nemernicii ca pleaca profesorii sa predea in strainatate...Pai nu e de mirare cand avem astfel de oameni la conducere

    RăspundețiȘtergere
  16. Totul se duce de rapa, absolut totul din pacate, actuala conducere e preocupata doar sa preia puterea si sa si umple buzunarele, nu le pasa de noi, cerem si noi putin respect!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai cand sa mai aiba timp de noi daca ei toata ziua se cearta intre ei???

      Ștergere
  17. Cris,
    Eu zic ca in loc sa ne tot plangem din cauza acestor nesimtiti mai bine ne-am ajuta intre noi. Cred ca ar fi util pentru toti daca ai pune un titlul de gen "rezolvare subiecte" poate cineva a rezolvat subiectul sau are o parere chiar si la limba romana. cei care au alta specializare, cum am si eu, se pot inspira. Te rog sa faci asta, ne-ar ajuta tare mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andrei sunt 100% de acord cu tine, dar nu trimite nimeni subiecte rezolvate.
      De cand am facut acest site, din cand in cand mai pun cate o postare in care spun ca cine are materiale utile, sa le trimita pentru a le vedea toata lumea. Cred ca in 3 ani nu am primit mai mult de 10 mail-uri cu materiale pentru a le posta. In rest, tot ce este pe site, sunt informatii cautate de mine pe internet.

      Ștergere
  18. Buna seara!
    Am vazut subiectele la engleza... Mi se par grele... f. grele Ce parere aveti? Eu sunt la inceput in invatamant.Nu stiu daca iau macar 5, nu mai zic de 7..
    Am putea gasi undeva un model rezolvat..Am inteles ca la franceza circula o rezolvare Daca ma poate ajuta cineva...
    Help!!!! Please!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a rezolvat cineva subiectele la istorie?

      Ștergere
    2. Aici la fidelitatea instrumentului de evaluare si prezentarea de doua metode nu poate fii vb de metodele traditionale scrise si orale si de cele moderne cum este: portofoliul, investigatia, proiectul si autoevaluare

      Relaţia dintre metoda şi instrumentul de evaluare; adecvarea la scopul şi
      obiectivele evaluării
      Relaţia metodă-instrument de evaluare poate fi analizată ca relaţie de strictă
      dependenţă, în sensul că abordarea metodologică pentru care se optează la un moment dat
      determină natura şi conţinutul instrumentului de evaluare, precum şi contextul administrării
      acestuia. Liţoiu (2001) apreciază că metoda de evaluare vizează întregul demers evaluativ, care
      debutează cu stabilirea obiectivelor de evaluare, fiind urmată de proiectarea instrumentelor de
      cercetare, administrarea acestora, scorarea şi interpretarea rezultatelor. Această perspectivă
      plasează instrumentul de evaluare în imediata subordine a metodei, constituindu-se în parte
      integrantă a acesteia, ce concretizează opţiunea pentru un anume tip de demers metodologic. În
      contextul în care metoda de evaluare este privită ca agent determinant al măsurării şi aprecierii
      în actul evaluativ, instrumentul de evaluare poate fi privit ca parte operaţională în care se traduc
      sarcinile de lucru pentru elevi şi care asigură concordanţa între obiectivele de evaluare şi
      metodologia de realizare a acesteia.
      Acelaşi autor (Liţoiu, 2001, p. 30) susţine că instrumentele de evaluare pot determina
      schimbări la nivelul metodologiei şi al practicilor evaluative ulterioare, atât al celor curente, cât şi
      al celor de tip examen, prin accentul pe evaluarea de competenţe, care poate reorienta
      profesorul în ceea ce priveşte momentele, metodele şi instrumentele de evaluare

      Ștergere
  19. Bună seara.Au mai apărut ceva modele de subiecte pe edu.ro da nu la toate materiile.O seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am vazut si eu aseara, dar tot o cititoare a blog-ului m-a anuntat. Eu am vazut ca nu a mai aparut o noua arhiva pe site-ul edu.ro, am crezut ca nici subiecte noi nu au aparut.
      Multumesc mult ca m-ai anuntat.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: