vineri, 6 ianuarie 2012

Acte necesare definitivat, grad I si grad II

La urmatorul link puteti descarca o arhiva cu documentele necesare pentru inscrierea la examenul de definitivat, grad I si grad II.
Arhiva contine:
- un document care enumera documentele necesare pentru dosarul de inscriere la definitivat, grad I si grad II;
- o cerere de inscriere pentru definitivat, grad I si grad II
- o cerere de inspectie pentru grad I si grad II
- o fisa de inscriere tip definitivat
- o fisa de inscriere tip grad I
- o fisa de inscriere tip grad II

Arhiva o puteti copia de la urmatorul link:
Acte necesare definitivat, grad I si grad II


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

3 comentarii:

  1. buna as vrea sa stiu ce sanse am sa pot sa imi gasesc un job in invatamant daca am terminat facultatea de litere dar nu imi pot da licenta anul acesta abia in 2013deoarece am un bebe si in toamna lui 2012 as vrea sa practic la caterdra ca suplinitor necalificat ,ce trebuie sa fac si daca este posibil.va multumesc mariana

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Mariana, in primul rand sa-ti traiasca bebelusul. In al doilea rand, eu nu pot sa-ti spun care sunt sansele ca tu sa-ti gasesti un post in invatamant.
    Daca nu ai licenta, dar vrei sa predai din toamna, vei participa anul acesta pentru suplinitori necalificati, iar dupa ce vei lua licenta vei participa pentru suplinitori calificati sau pentru titulari.
    Sansele depind numai de tine, cat de bine esti tu pregatita.
    Mult succes.

    RăspundețiȘtergere
  3. pt titularizare la informatica se da si proba practica si se face si lectie la clasa astept un raspuns concret sau numai una din ele
    multumesc

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: