duminică, 13 noiembrie 2011

Rezultate sondaj - Eliminare examen titularizare

Acum cateva luni in urma am deschis un sondaj pentru a vedea ce parere aveti despre eliminarea examenului de titularizare.
Se pare ca parerile sunt impartite aproape egal. Asa s-a votat:
1435 (48.44%) - DA
1325 (44.74) - NU
202 (6,82%) - Nu stiu cum e mai bine

Pana la urma s-a cam inteles gresit eceasta eliminare. De fapt examenul va ramane, doar ca nu va mai fi national ci va fi la scoli, iar pe langa examen va fi si un interviu la scoala respectiva.
Eu una chiar nu imi puteam imagina cum se puteau angaja profesori fara un examen... si mai ales cum putea un director de scoala sa angajeze profesori doar dupa un interviu.


Subiecte Titularizare si Suplinire

3 comentarii:

  1. e bine sa ramana examenul de titularizare ! altfel directorii vor angaja dupa propriile reguli si ........ ce vor face?!...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua.Am terminat contabilitate si informatica de gestiune in 2010 si anul acesta am dorit sa ma inscriu la modulul pedagogic postuniversitar,dar mi s-a spus ca nu se mai face.daca anul viitor ma inscriu la un masterat pedagogic as putea ca tot de anul viitor sa predau la gimnaziu?deci in timp ce fac masteratul as putea sa si predau?Va multumesc. DANIELA GEMANAR

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Daniela, poti preda in timp ce faci masterul, dar ca necalificat. Vei preda ca si calificat, cand vei termina masterul.

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: