luni, 1 august 2011

Raspuns la comentarii

Stiu ca toti asteptati sa va raspund la comentarii, sau chiar va intrebati de ce nu v-am raspuns pana acum. Pai... am fost plecata cateva zile, iar aseara cand m-am intors si am vazut cate comentarii s-au strans, am spus ca nu mai pot continua asa.
Cand am inceput, m-am gandit ca o sa vina lumea sa intrebe, iar altii o sa le raspunda. Nu m-am gandit nici o clipa ca o sa veniti toti doar sa intrebati. Foarte putini, chiar pot fi numarati pe degete cei care au venit in ajutorul celorlalti, postand un comentariu cu diverse informatii.
Chiar nu mai fac fata. Ar trebui sa stau in fiecare seara 1-2 ore doar pentru a raspunde la comentarii.

Pentru a nu ma intelege gresit si sa nu spuneti ca nu vreau sa va ajut, dar eu nu lucrez in sistem si nu detin toate informatiile. La fiecare intrebare, incerc sa caut si sa citesc, chiar daca nu stiu exact si imi dau cu parerea, sa fie cat mai corecta informatia postata.
Cand am facut acest site, m-am gandit sa fie cat mai bogat in informatii, programe si subiecte din anii anteriori pentru a va fi de folos si pentru a scurta din timpul petrecut la cautarile pe internet. Dar nu m-am asteptat ca sa intre toata lumea si sa-mi ceara informatii, parca as fi de la inspectorat :)

Am sa mai raspund la comentarii, dar nu la toate. Imi cer din nou scuze celor care asteptau raspunsul meu...


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

Un comentariu:

  1. Au circulat pt examenul de titularizare educatoare(credeam ca e aceeasi programa cu cea pt suplinire)2 variante de programa: una din 2005 si una din 2010! Eram convinsa ca aceasta din urma, emisa cu OM din oct 2010 (adica dupa examenul din 2010) este singura corecta pentru examenul de suplinire educatoare 2011! Acum cateva minute am aflat telefonic subiectele de la examenul care tocmai se desfasoare si am constatat ca nu a existat subiect de literatura generala ci de literatura pentru copii!!! Deci programa "mea" nu era cea buna?!
    Are cineva idee despre ce vorbesc?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: