marți, 24 august 2010

Subiecte fizica titularizare 2010

Nu am mai postat de ceva vreme... m-am relaxat si eu putin, asa cum se pare ca face multa lume. Dupa un asa examen, chiar aveam nevoie de un pic de liniste.
Acum am revenit si am sa incerc din nou sa pun cat mai multe subiecte din anii anteriori.
Nu stiu ce o sa fie la titularizare 2011, dar eu am sa pun subiecte in continuare.
Aici gasiti subiectele si baremele, date la examenul de titularizare din iulie la disciplina fizica.

Subiecte fizica titularizare 2010

Subiecte fizica titularizare 2010 pag 1Subiecte fizica titularizare 2010 pag 2

Bareme de notare fizica titularizare 2010

Bareme de notare fizica titularizare 2010 pag 1Bareme de notare fizica titularizare 2010 pag 2Bareme de notare fizica titularizare 2010 pag 3

Cine doreste sa vada subiectele la disciplina informatica sa intre aici:
Subiecte si bareme informatica titularizare 2010


Variante Subiecte Titularizare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: