duminică, 31 ianuarie 2010

Subiecte titularizare 2009 limba romana (Timisoara)

Am gasit pe net ce s-a dat in 2009 la Limba si literatura romana titularizare, in judetul Timisoara.
Sper sa fie corecte (au fost scrise de o fata care a dat examen).

Subiect I.
Eseu de 3-5 pagini , despre relatia dintre incipit si final intr-un roma, apartinand unui autor canonic din per. interbelica+exprimarea unui punc d.vedere argumentat cu privire la un citat din Arca lui Noe ( manolescu ) ,cu privire la autorul obiectiv si cel subiectiv.

Subiect II.
Un fragment Din Zodia Cancerului, cu 10 cerinte/3 puncte fiecare ( din 30 )

Subiect III.
Analizati posibilitatea eficienta de integrare a mijloacelor de invatamant in cadrul orelor de lba. si lit. romana , avand in vedere :- precizarea a 5 mijloace de inv. specifice procesului de predare-inv.-instr.-analiza critica a rolului tehnologiei TIC- prezentarea modalitatilor de adaptare si integrare a mijloacelor la care ati facut referire in cadrul unei ore de limba sau de literatura romana .

Sper sa ajute pe cei care dau examen in 2010.


Titularizare si Suplinire

2 comentarii:

  1. LA SFARSITUL LUNII FEBR , SUBIECTELE DE ISTORIE UNIVERSALA PENTRU TITULARIZARE ISTORIE LE PUTEI GASI IN -SINTEZE PENTRU TITULARIZARE-ISTORIE UNIVERSALA
    Conţinutul lucrării prevede toate cele 15 subiecte de istorie universală incluse în Programa pentru titularizare, disciplina istorie, tratate individual şi la obiect. Am urmărit în mod special sistematizarea informaţiei, înlănţuirea logică a acesteia în vederea înaintării fără dificultăţi în însuşirea materialului. La elaborarea lucrării am folosit Programa de titularizare pentru disciplina istorie şi bibliografia recomandată.
    Am sintetizat toate subiectele de Istorie Universala cand m-am pregatit pentru examenul de titularizare, rezultatul a fost pe masura, am reusit sa ma titularizez. Pentru a veni in sprijinul colegilor mei care se pregatesc pentru titularizare, grade, am hotarat sa editez aceasta sinteza in speranta ca le va fi un real folos.
    INFORMATII: denisairene@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. unde gasesc programa de titularizare pentru literatura universala?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: