duminică, 10 ianuarie 2016

Programe pentru concurs titularizare 2016 (profesori)

Pentru a fi mai usor am pus link-uri mai jos de unde puteti vizualiza direct sau descarca programele pentru concursul de titularizare 2016.

- Programa limba si literatura romana - titularizare 2016
- Programa educatori - titularizare 2016
- Programa invatatori - titularizare 2016
- Programa matematica - titularizare 2016
- Programa fizica - titularizare 2016
- Programa biologie - titularizare 2016
- Programa chimie - titularizare 2016
- Programa documentaristi - titularizare 2016
- Programa coregrafie - titularizare 2016
- Programa arte vizuale - titularizare 2016
- Programa alimentatie publica - titularizare 2016
- Programa agricultura / horticultura - titularizare 2016
- Programa arta actorului - titularizare 2016
- Programa geografie - titularizare 2016
- Programa istorie - titularizare 2016
- Programa limba engleza - titularizare 2016
- Programa limba franceza - titularizare 2016
- Programa informatica - titularizare 2016
- Programa psihologie - titularizare 2016
- Programa turism - titularizare 2016
- Programa religie ortodoxa - titularizare 2016
- Programa mecanica - titularizare 2016
- Programa limba spaniola - titularizare 2016
- Programa limba latina - titularizare 2016
- Programa limba italiana - titularizare 2016
- Programa limba germana - titularizare 2016
- Programa geologie - titularizare 2016
- Programa electrotehnica si electromecanica - titularizare 2016
- Programa filosofie si logica - titularizare 2016
- Programa electronica, automatizari si telecomunicatii - titularizare 2016
- Programa educatie muzicala - titularizare 2016
- Programa zootehnist - titularizare 2016
- Programa veterinar - titularizare 2016
- Programa sociologie - titularizare 2016
- Programa silvicultura - titularizare 2016
- Programa psihopedagie speciala - titularizare 2016
- Programa prelucrare lemn - titularizare 2016
- Programa terapie educationala complexa si integrata - titularizare 2016
- Programa educatie fizica (antrenori) - titularizare 2016
- Programa economie - titularizare 2016
- Programa cultura civica - titularizare 2016
- Programa chimie industriala - titularizare 2016
- Programa comert - titularizare 2016
- Programa confectii piele - titularizare 2016
- Programa confectii textile - titularizare 2016
- Programa constructii - titularizare 2016
- Programa protectia mediului - titularizare 2016
- Programa medicina generala - titularizare 2016
- Programa limba rusa - titularizare 2016
- Programa limba japoneza - titularizare 2016
- Programa limba greaca - titularizare 2015
- Programa limba chineza - titularizare 2016
- Programa kinetoterapie - titularizare 2016
- Programa instalatii pentru constructii - titularizare 2016
- Programa industrie alimentara - titularizare 2016
- Programa filatura, tesatorie - titularizare 2016
- Programa farmacie - titularizare 2016
- Programa estetica si igiena corpului omenesc - titularizare 2016
- Programa educatie tehnologica - titularizare 2016
- Programa educatie fizica - titularizare 2016
- Programa energetica - titularizare 2016
- Programa economic, administrativ, posta - titularizare 2016
- Programa drept - titularizare 2016
- Programa consiliere psihopedagogica - titularizare 2016


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

34 de comentarii:

  1. Stiti ceva ?
    Se scoate inspectia la clasa la titularizare ?
    Cu Respect !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am terminat Liceul de Arte Plstice "N.Tonitza" si apoi Facultatea de Ustoria si Teoria Artei, pot preda discilina Arte vizuale/ Arte plastice ? Multumeac

      Ștergere
    2. Poti sa predai educatie plastica, doar daca ai absolvit modulul psihopedagogic. Multa bafta!

      Ștergere
  2. Bună ziua! Am terminat facultatea de Litere-Română Engleză și fac master-ul în domeniul psihologiei, mă încadrez la titulaizare pentru un post de limba română nivel liceal? Lavinia C.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te incadrezi daca exista loc titularizabil la un liceu si daca iei nota corespunzatoare, peste 7. Acum am vazut intrebarea ta.

      Ștergere
    2. Va incadrati daca exista posturi titularizabile la liceu si daca obtineti punctaj peste 7 la examenul de titularizare.

      Ștergere
    3. Te incadrezi daca exista loc titularizabil la un liceu si daca iei nota corespunzatoare, peste 7. Acum am vazut intrebarea ta.

      Ștergere
  3. Buna ziua.Am terminat in 2002 facultatea.Am predat pentru 1 an de zile ca profesor suplinitor necalificat la disciplina Ed. fizica si sport, iar in 2006 am sustinut examenul de licenta.Mentionez ca nu am mai lucrat in invatamant din 2003.Pentru a ma reintoarece in invatamant ce acte necesare imi trebuiesc,cand se fac inscrierile?Momentan lucrez in alt domeniu de noua ani si as vrea sa stiu daca imi trebuie adeverinta de la actual loc de munca.Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. asi dori subiectele de la invatatori 2010 2011 daca se poate

    RăspundețiȘtergere
  5. nu iti trebuie adeverinta de la ultimul loc de munca, insa daca ai o dovada asupra vechimii in invatamant sau o adeverinta in care sa se mentioneze vechimea in invatamant, asta iti trebuie!

    RăspundețiȘtergere
  6. iti trebuie la dosar o adeverinta care sa arate vechimea efectiva in invatamant, iar de la actualul loc de munca nu iti trebuie

    RăspundețiȘtergere
  7. oare modelul de subiecte de anul acesta e identic cu modelul de anul trecut sau se schimba iarasi, stie cineva? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. ma pot inscrie la concursul de luna acesta pentru posturile ramase libere in invatamant chiar daca nu sustin examen pe specializarea mea?Adica,practic am terminat romana-engleza,nu am post pe materia respectiva,ma pot inscrie pe franceza????

    RăspundețiȘtergere
  9. ma pot inscrie la examenul din luna aceasta
    ,pe posturile vacante din invatamant,chiar daca nu am post pe specializarea mea?Am terminat romana-engleza,dar nu am post,ma pot inscrie pe franceza sau alta materie?

    RăspundețiȘtergere
  10. ce documente imi tb pt scoala unde tb sa sustin examenul????????/

    RăspundețiȘtergere
  11. Programa pt titularizare educatori 2017 ramane cea din 2010? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai probabil, da. Din pacate nu am gasit nimic clar pana acum. Cand am sa gasesc, atunci o sa pun si eu pe site.

      Ștergere
  12. Am terminat USAMV -Facultatea de agroturism, am modulul psihopedagogie as putea sa ma înscriu la examen.suplinitor educator?

    RăspundețiȘtergere
  13. Din ce carti invatati pentru examenul de titularizare la psihopedagogie speciala?Va rog sugerati-mi si mie!

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna ziua,
    Sunt absolventa de Liceu pedagogic, specializarea bibliotecar documentarist, Facultatea de Istorie-Geografie, Facultate de Matemtaica si Stiinte Economice si Doctorat in Geografie, Premiul Academiei Romanie in 2016, as putea sa ma inscriu la concursul pentru educatoare? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna ziua! Termin Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei si as dori sa nu dau examenul de titularizare anul acesta. Am inteles ca la gradinitele private se intra si fara acest examen. Stiti ceva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da se intra fara acest examen, insa programul este prelungit.

      Ștergere
  16. Buna seara! Anul acesta termin Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei si as vrea sa nu dau examenul de titularizare. Am inteles ca la gradinițele private se poate intra si fara acest examen. Va rog sa ma lamuriti in legatura cu acest aspect, daca stiti. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La gradinite particulare trebuie sa depui CV ca la orice alta firma particulara.

      Ștergere
    2. Da, se depun cv.uri sau puteti suna . Unele spun ca pt mai multe detalii sa sunati.

      Ștergere
  17. Buna ziua ma poate ajuta cineva si pe.mine sunt sportiv de performanta si vreau sa.ma retrag . Si.as. vrea sa.merg in ,invatamant stie cineva ce trebuie sa.invat sau ce carte . Am terminat facutateaeducatie fizica si sport. Si master. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cautati programa pentru titularizare si acolo veti vedea exact ce aveti de invatat.

      Ștergere
  18. Buna ziua ma puteti ajuta cu o informatie?am terminat liceul sportiv in urma cu 15 ani.am fost plecata din tara si am decis sa revin acasa.as vrea sa stiu daca pot intra in invatamant ca suplinitor .\multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  19. Doar cu liceul sportiv se poate intra in invatamant? Eu nu cred. Trebuie sa va inscrieti la facultate ( Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei )

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: