luni, 5 iulie 2010

Subiecte si informatii pentru titularizare

Am primit astazi un document de la Radu, cu mai multe variante de subiecte pentru titularizare de anul trecut. Cu aceasta ocazie ii multumesc din nou pentru gestul sau de a ajuta si pe altii, fara ca nimeni sa-i ceara acest lucru.
Apoi m-am gandit ca ar fi bine, daca aveti subiecte din anii precedenti, bareme de evaluare sau alte documente sau informatii care v-au fost utile si doriti sa le aratati sau sa le spuneti si la altii, puteti sa-mi trimiteti mail pe subiect.exam@gmail.com, iar eu o sa afisez cat pot de mult si cat pot de repede.
Mult succes la examen.


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

7 comentarii:

  1. as dori sa aflu si eu subiectele la terapia educationala complexa si integrata din bucuresti 2008 si 2009 multumesc daca se poate pe adresa cata_s36@yahoo.com multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu va rog toate subiectele de pana acum la matematica pentru titularizare, pe care le aveti.Adresa mea de mail este: mary_aka_angel@yahoo.com .Va multumesc anticipat. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Eu nu am dat examenul anul acesta da as vrea sa dau la suplinire! Te rog trimite si mie subiectele la mate daca le ai! Ms mult! O zi buna! Pe id: mhl_zhr@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Subiectele de anul acesta la matematica le puteti vedea aici: Subiecte matematica titularizare 2010
    Daca doriti si alte subiecte din anii anteriori folositi casuta de cautare de pe acest site sau de pe Bac si titularizare

    RăspundețiȘtergere
  5. as dori sa aflu si eu subiectele la terapia educationala complexa si integrata din oradea 2009 si 2010 multumesc daca se poate pe adresa
    csete.ildiko@freemail.hu

    RăspundețiȘtergere
  6. Am afisat subiectele din 2010 aici: Subiecte Terapie Educationala Complexa si Integrata - titularizare 2010
    Am si ceva subiecte din 2009 pe care promit sa le afisez cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  7. as dori sa aflu si eu subiectele la titularizare pentru terapia educationala complexa si integrata din 2009 si 2008 daca se poate pe adresa mihaelasfichi@yahoo.com,multumesc mult si multa bafta tuturor!

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: