sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Inspectorate scolare judetene

Aceasta lista este veche si este posibil ca unele link-uri catre inspectorate nu mai functioneaza. Pentru o lista actualizata intrati aici:
Inspectorate scolare judetene


Am vazut ca unele din inspectorate au inceput sa afiseze diverse informatii si documente cu privire la examenele din acest an. Asa ca am spus sa afisej lista cu inspectoratele scolare judetene, poate gasiti ceva util. Doar sa aveti grija ca sunt unele site-uri care nu sunt actualizate, iar documentele sunt vechi. De exemplu pe site-ul Inspectoratului scolar Giurgiu am gasit metodologia pentru 2012-2013 cu examenul in iulie. Aceasta metodologie nu este buna.

Inspectoratul scolar ALBA - intra aici
Inspectoratul scolar ARGES - intra aici
Inspectoratul scolar ARAD - intra aici
Inspectoratul scolar BUCURESTI - intra aici
Inspectoratul scolar BUCURESTI (sector 1) - intra aici (site in constructie)
Inspectoratul scolar BUCURESTI (sector 2) - intra aici
Inspectoratul scolar BUCURESTI (sector 3) - intra aici
Inspectoratul scolar BUCURESTI (sector 4) - intra aici
Inspectoratul scolar BUCURESTI (sector 5) - intra aici
Inspectoratul scolar BUCURESTI (sector 6) - intra aici
Inspectoratul scolar BACAU - intra aici
Inspectoratul scolar BIHOR - intra aici
Inspectoratul scolar BISTRITA-NASAUD - intra aici
Inspectoratul scolar BRAILA - intra aici
Inspectoratul scolar BOTOSANI - intra aici
Inspectoratul scolar BRASOV -intra aici
Inspectoratul scolar BUZAU - intra aici
Inspectoratul scolar CALARASI - intra aici
Inspectoratul scolar CARAS-SEVERIN - intra aici
Inspectoratul scolar CLUJ - intra aici
Inspectoratul scolar CONSTANTA - intra aici
Inspectoratul scolar COVASNA - intra aici
Inspectoratul scolar DAMBOVITA - intra aici
Inspectoratul scolar DOLJ - intra aici
Inspectoratul scolar GORJ - intra aici
Inspectoratul scolar GALATI - intra aici
Inspectoratul scolar GIURGIU - intra aici
Inspectoratul scolar HUNEDOARA - intra aici
Inspectoratul scolar HARGHITA - intra aici
Inspectoratul scolar ILFOV - intra aici
Inspectoratul scolar IALOMITA - intra aici
Inspectoratul scolar IASI - intra aici
Inspectoratul scolar MEHEDINTI - intra aici
Inspectoratul scolar MARAMURES - intra aici
Inspectoratul scolar MURES - intra aici
Inspectoratul scolar NEAMT - intra aici
Inspectoratul scolar OLT - intra aici
Inspectoratul scolar PRAHOVA - intra aici
Inspectoratul scolar SIBIU - intra aici
Inspectoratul scolar SALAJ - intra aici
Inspectoratul scolar SATU MARE - intra aici
Inspectoratul scolar SUCEAVA - intra aici
Inspectoratul scolar TULCEA - intra aici
Inspectoratul scolar TIMIS - intra aici
Inspectoratul scolar TELEORMAN - intra aici
Inspectoratul scolar VALCEA - intra aici
Inspectoratul scolar VRANCEA - intra aici
Inspectoratul scolar VASLUI - intra aici

Daca gasiti ceva util va rog sa lasati un comentariu cu link-ul, sa poata intra si altii.


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

40 de comentarii:

  1. Buna ziua, va rog frumos lamuriti-ma si pe mine as vrea sa lucrez in invatamant ,sa predau ,am absolvit facultatea de stiinte economice pe diploma scrie economist studii de licenta cu durata de 3 ani,nu am modulul psihopedagogic absolvit dar as vrea sa-l ,si la toamna ma inscriu la master in economie.As dorii sa predau pot?va rog lamuriti-ma si pe mine pot sa ma inscriu la titulari sau la suplinitori? si cand are loc incscrierea? va multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu ai modulul psihopedagogic si vrei sa predai, trebuie sa faci un master didactic de 2 ani. Inscrierile pentru acest an s-au terminat. Daca te instereseaza sa predai ca suplinitor necalificat, urmareste in toamna sa vezi daca se mai da examen pentru necalificati.

      Ștergere
  2. Va rog frumos sa imi spuneti si mie daca se va mai tine un concurs de titularizare pentru consilieri scolari.Am absolvit anul acesta Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei - Pedagogie si vreau sa profesez in acest domeniu.Ce pot face ?
    Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va rog frumos sa imi spuneti cand este sedinta publica daca am luat nota sub 7 la examenul de titularizare si m-am inscris la centrul 13 din secorul 4.Unde se va tine sedinta publica si la ce ora?
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. am si eu o nelamurire.am terminat facultatea si am facut si modulul de pedagogie, dar din cauza vor probleme de sanatate nu am putut sustine examenul de licenta anul trecut,pot lucra in invatamant ca suplinitor anul acesta?????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara diploma de licenta nu poti preda ca suplinitor. Poti doar ca suplinitor necalificat.

      Ștergere
  5. As vrea si eu sa stiu daca se mai tine examen de titularizare anul acesta.Am terminat Filosofia ,4 ani,si am modulul psihopedagogic.Am lucrat si in invatamant timp de 4 ani ca suplinitor necalificat(invatator).V-as fi recunoscatoare daca m-ati putea indruma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se mai tine. In perioada 8-17 mai se depun dosarele de inscriere, iar examenul scris este pe 30 iulie.

      Ștergere
  6. Buna seara! stiti cumva cand se afiseaza centrele pentru inscriere la titularizare? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua!
    Am observant ca pentru invatamantul special (prescolar sau primar)se cere un aviz pentru educatie speciala. De unde pot sa obtin acest aviz, avand in vedere ca am studiat 'Psihopedagogie speciala'in timpul liceului Pedagogic? Si, totodata, ce inseamna aviz si atestat de alternativa?
    Multumesc.
    Stefania

    RăspundețiȘtergere
  8. Si o alta intrebare, pentru cine are mai multa experienta si stie mai bine: in lista posturilor pentru concurs la categoria invatatori/educatori se mentioneaza de o inspectie speciala la clasa. Cand o sa aflu la ce obiect va fi? Sau este o anume disciplina la care se sustine aceasta inspectie?

    RăspundețiȘtergere
  9. Stiu ca sunt insistenta, dar nu sunt in tara si mama urmeaza sa depuna dosarul meu la invatatori si pe cerere trebuie completat la ce dau inspectie. Disciplina este la alegere, sau obligatorie? Daca e obligatory, care e aceea? La inspectorat una-doua te dau afara daca li se pare ca le pui o intrebare aberanta, si daca n-am putut afla de la ei, dea ceea am venit pe acest sait, ca sa aflu cumva. Daca intrebarea mea e stupida, macar spuneti-mi, ca sa nu mai astept degeaba.
    Multumesc pentru intelegere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce trebuie sa scrie acolo, dar de ce nu intreaba la centrul de concurs, cand depune dosarul?

      Ștergere
  10. ca sa participi la examenul de titularizare - invatatori, avand liceul pedagogic la baza, iti mai trebuie avizul liceului pedagogic? precizez ca apare mentionat in fisa de insciere.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna seara, unde pot gasi listele cu inspectiile la clasa pentru examenul de titularizare, am inteles ca astazi 27 mai se vor afisa, ica nu am gasit nimic !

    RăspundețiȘtergere
  12. buna seara!am si eu o intrebare .....am depus dosaru de continuitate in aceasta perioada cu cele pentru concurs desi in calendar scrie ca se depun in august.......ce fac in august.........?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil te duci sa te asiguri ca dosarul este ok.

      Ștergere
  13. Buna ziua, va rog frumos lamuriti-ma si pe mine as vrea sa lucrez in invatamant ,sa predau ,am absolvit facultatea de chimie industriala in 1995,pe diploma scrie inginer chimist studii de 5 ani,nu am modulul psihopedagogic absolvit dar as vrea sa-l fac ,.As dori sa predau.Pot? Va rog lamuriti-ma si pe mine daca pot sa ma inscriu la suplinitori?Si daca da, cum se procedeaza. va multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa predai, dar fara modul, doar ca suplinitor necalificat.

      Ștergere
  14. http://www.isjilfov.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=471:contestatii-sedinte-publice-titularizare&catid=65:urgente&Itemid=101

    RăspundețiȘtergere
  15. Anca
    As dori sa stiu,unde gasesc programa pentru titularizare,si in ce data se fac inscrierile pentru examen

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna tuturor, va rog spuneti-mi si mie cand se depun dosarele pentru titularizare?? Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  17. am terminat facultatea de drept 4 ani si am luat si licenta iar acm in toamna dau modulul pentru educatoare ,intrebarea mea ar fi cum voi fi trecuta ca suplinitor sau suplinitor necalificat?

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna ziua! daca am terminat anul acesta facultatea de matematica fara a sustine licenta dar am terminat modulul psihopedagogic de nivel I pot sa predau ca incatator si cum voi fi incadrat calificat sau necalificat?

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna ziua! daca am terminat anul acesta facultatea de matematica fara a sustine licenta dar am terminat modulul psihopedagogic de nivel I pot sa predau ca incatator si cum voi fi incadrat calificat sau necalificat?

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna ziua! daca am terminat anul acesta facultatea de matematica si nu am sustinut licenta, dar am terminat modulul de psihopedagogie nivelul I pot sa predau ca invatator calificat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara diploma de licenta, poti preda doar ca suplinitor necalificat.

      Ștergere
  21. Buna ziua! Am si eu o problema la mine la scoala. Eu sunt incepatoare, am dat titularizarea, am luat-o, dar am renuntat la ea pentru a intra la scoala dorita, am terminat facultatea de stiinte ale educatiei, pe profilul pedagogia invatamantului primar si prescolar, deci acum sunt suplinitor calificat.Cand mi-am ales postul la inspectorat era unul singur la scoala respectiva. Invatatoarea care a fost anul trecut ar dori sa se intoarca la clasa care mi s-a oferit mie, ea e necalificata si am inteles ca are continuitate. Intre timp au mai plecat 3 invatatoare, deci acum sunt inca 3 posturi libere. Eu deja am facut majoritatea materialelor, am stabilit sedinta cu parintii, iar acum sunt debusolata rau. Inca nu s-a stabilit daca invatatoarea de anul trecut revine sau nu, repartizarea are loc pe 9, luni. Inspectoratul daca o va trimite la aceasta scoala, din alea trei posturi care sunt inca libere nu poate sa isi aleaga, trebuie neaparat pe acelasi post pe care il ocup eu acum? Continuitatea se ofera pe clasa sau i se ofera continuitate in aceeasi scoala? Eu as dori sa raman pe clasa care mi s-a oferit pe 4 august si nu inteleg de ce nu ii poate oferi ei un alt post la aceeasi scoala daca sunt posturi libere? Directoare imi spune ca daca revine cealalta invatatoare sa ii ofere ei clasa la care sunt eu acum si eu sa imi aleg alta, e corect asa?? Va multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  22. BUNA SEARA .AM TERMINAT STINTE ECONOMICE MI-AS DORI SA OCUM UN LOC IN INVATAMANT CINE MA POATE AJUTA CU CATEVA SFATURI .....SUNT DIN CONSTANTA

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna ziua, as dori sa stiu cind se va sustine examenul pentru educatoare necalificate in Brasov. Va multumesc si astept raspunsul dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna seara. Am terminat Facultatea de jurnalism si Stiintele comunicarii la Iasi fara sa parcurg modulul pedagogic. Va rog sa-mi spuneti in ce conditii pot sa predau in invatamant si ce discipline. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna ziua tuturor!Am predat in inv.liceu prof info in 2003 1 an ,apoi intrerupere 15 ani ,lucrand in alt domeniu.Mentionez am diploma licenta,modulul psiho-ped.Doresc sa intreb cum pot sa suplinesc si eu din sept 2016 la o scoala primara?Ce trebuie sa contina dosarul,unde il depun(insp.sectorului unde doresc sau la scoala unde doresc sa predau?)si in ce luna sa depun dosarul?
    Cu stima,
    Succes tuturor!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna ziua! Am lucrat ca invatator in 2000 timp de doi ani in urma titularizarii. Am cerut un an liber fara plata , iar la sfarsitul acestui an am anuntat scoala ca nu ma mai intorc, deoarece eram plecata in strainatate. Acum m-am intors si as dori sa reiau activitatea de invatator. Cum trebuie sa procedez? Multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna ziua! Am sustinut examenul de titularizare 2016 si am luat nota sub 7. Imi puteti spune cand anume are loc sedinta publica pentru cei cu nota sub 7? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna ziua! Am sustinut examenul de titularizare 2016 si am luat nota sub 7. Imi puteti spune cand anume are loc sedinta publica pentru cei cu nota sub 7? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna ziua! Am absolvit facultatea de litere specializarea Biblioteconomiei și știința informarii, cu nota 10, apoi am urmat cursurile masterului Profesor Documentarist. Precizez că am urmat și cursurile modului psihopedagogic doi ani de zile! Întrebarea mea este, ce as putea preda, și unde m as încadra și ce acte îmi trebuie pentru a realiza dosarul pe care trebuie sa-l duc la inspectorat! Mulțumesc anticipat! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  30. Vreau sa stiu ce acte trebuie ptr examenul de suplinitor si unde trebuie sa ma interesez

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: