duminică, 4 iulie 2010

Subiecte si bareme titularizare - turism

Am facut rost de subiecte de anul trecut de la turism si asa cum am promis le afisez. Sper ca cel sau cea care mi-a cerut aceste subiecte sa mai intre pe site si sa le vada.
V-am spus ca o sa incerc sa pun cat mai multe subiecte, dar prefer cand cereti anumite subiecte sa intrati si sa lasati un coment pe site dacat sa-mi trimiteti mail. Imi este mai usor de urmarit la cine am raspuns si la cine nu.

Mai jos sunt 3 variante de la disciplina turism, variante propuse anul trecut pentru examenul de titularizare. Subiectele au si baremele de corectare corespunzatoare.

Variante subiecte turism - titularizare 2009

Bareme de corectare subiecte turism - titularizare 2009


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

3 comentarii:

  1. va rog mult sa cautati subiectele date in Cluj-Napoca 2009 la Limba si literatura romana pentru titularizare profesori. va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, imi sunt de mare ajutor aceste variante pt turism, dar m-am uitat peste ele si la unele variante subiectul II nu se vede in totalitate.
    Mare multumire!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu inteleg de ce spui ca nu se vede in totalitate. Ce se termina pe o pagina continua pe urmatoarea. Daca nu mai continua, inseamna ca atat e subiectul. Le-am mai verificat inca o data si asa sunt ele. Daca lipseste ceva nu este din vina mea.

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: