joi, 3 iunie 2010

Subiecte titularizare consiliere psihopedagogica

Cand mai cereti ceva sa scrieti putin mai detaliat. Cand am citit intrebarea: "si materialul pentru consiliere?" nu stiam despre ce e vorba. Ce material? Am intrebat si eu si am aflat ca este disciplina consiliere psihopedagogica care se da la examenul de titularizare. Daca nu inteleg ce vreti, nu am sa va pot raspunde.

Subiecte si bareme din anii trecuti la consiliere psihopedagogica sunt afisate mai jos:

Subiecte titularizare consiliere psihopedagogica 2007

Bareme de corectare titularizare consiliere psihopedagogica 2007

Subiecte titularizare consiliere psihopedagogica 2008

Bareme de corectare titularizare consiliere psihopedagogica 2008

Programa pentru titularizare consiliere psihopedagogica este afisata aici:

Programa titularizare consiliere psihopedagogica


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

2 comentarii:

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: