sâmbătă, 1 mai 2010

Programa titularizare 2010 - industrie alimentara

Programa pentru titularizare 2010 la disciplina industrie alimentara o puteti vedea mai jos.
Gasiti atat programa pentru profesori cat si pentru maistri instructori.

Programa titularizare industrie alimentara - profesori

Programa titularizare industrie alimentara - maistri instructori

Urmatorul link va arata si o varianta de subiecte pentru aceasta disciplina din anii anteriori:

Subiecte titularizare - industrie alimentara


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

3 comentarii:

  1. buna ziua, cum pot afla si eu subiecte date la titularizare industrie alimentara din 2003,2006,2009?caci restul le-am luat de pe net.va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,as dori si eu subiectele date la titularizare industrie alimentara profesori din anii 2003,2006,2009,pe restul le am de pe net.va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Momentan nu am alte subiecte la aceasta disciplina. Daca voi mai face rost, voi mai afisa.

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: