joi, 19 octombrie 2017

Proiect metodologie - titularizare 2018

A aparut proiectul metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2018-2019. Acesta il puteti vedea la link-ul urmator.

Proiect metodologie - titularizare 2018

Examenul este pe 11 iulie 2018, dar va rog sa verficati si cand va fi publicata metodologia finala, pentru a vedea daca s-a modificat ceva la calendar.

Daca v-a fost de folos aceasta informatie, lasa un comentariu.


Subiecte titularizare, definitivat si grade didactice

15 comentarii:

  1. Sunt nebuni??? Anul școlar la liceele tehnologice se încheie în iulie!!! Să se stabilească data examenului mai târziu!! Este lipsă de bun simț față de cadrele didactice care au ore in acea perioadă!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. un blog foarte util,pentru profesori

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim, mereu sunt informații utile

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim. Utila informatia.
    Foarte repede data de examen. Putem scrie undeva, sa propunem modificarea datei de examen?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa ca-i bine asa. Pe 11 iulie sa fie titularizarea, fiindca pe 18 e definitivatul. Sa ne ramana si putina vacanta.

      Ștergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna seara!Foarte bine ca a aparut proiectul de mibilitate,dar nu trebuia sa apara si metodolgia?De asemenea asteptam si programele pe discipline pentru examenul din 2018.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara
    Am o intrebare la dvs, dacă ma poate lamuri si pe mine cineva. Eu am terminat facultatea de litere (profil romana engleza) și cu modul psiho pedagogic facut in decurs de 4 ani.Facultatea am terminat-o în 2006. De atunci si pana acum(2018) nu am activat în învățământul de stat. Momentan lucrez la o grădiniță particulară de 1,6 luni. Aici sunt incadrata ca educatoare cu toate ca nu am liceul pedagogic. Ma intereseaza sa imi spuna cineva daca pot sa imi dau definitivatul dupa o perioada atât de îndelungată. Sau pot sa dau titularizare? Va multumesc pentru timpul acordat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua, am si eu o intrebare la dvs. Stie cineva daca as putea sa ma inscriu la titularizare 2018 daca nu am terminat inca modulul dppd? Sunt inscrisa da dppd dar in iulie termin. Ma gandeam daca pot sa aduc o dovada ca sunt inscrisa care sa ajute la inscrirea pentru titularizare. Multumesc anticipat. ANCA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur ca puteti sa va înscrieți. Dar e obligatoriu sa faceți dovada ca in iulie terminați modulul pedagogic caci altfel nu puteti da examunul.

      Ștergere
  9. Buna ziua, am si eu o intrebare la dvs. Stie cineva daca as putea sa ma inscriu la titularizare 2018 daca nu am terminat inca modulul dppd? Sunt inscrisa da dppd dar in iulie termin. Ma gandeam daca pot sa aduc o dovada ca sunt inscrisa care sa ajute la inscrirea pentru titularizare. Multumesc anticipat. ANCA

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru titularizare educatori,ce discipline se dau?

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, puteti sa va inscrieti la examenul de titularizare fara modulul DPPD. Trebuie ca in maxim 3 ani sa faceti dovada absolvirii cursurilor DPPD.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua ,stie cineva cand se fac inscrierile la titularizarea de anul acesta ?

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ce nota trebuie sa iei la examenul de suplinitor necalificat pentru a putea preda?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: