duminică, 13 noiembrie 2016

Fisiere pe site

Din pacate, unele dintre fisierele de pe site nu mai pot fi descarcate. Eu le urcam pe 4shared.com si ge.tt. Pentru multe dintre fisiere puneam direct linkul catre site-ul unde le gaseam. Astazi cand am verificat, foarte putine mai merg descarcate.
Am sa incerc sa pun din nou link-uri noi.
Din pacate nu stiu unde sa le pun fisierele pentru a putea fi descarcate usor, fara a face cont sau alte prostii. Momentan am sa incerc google drive si facebook.

Daca puteti sa-mi spuneti un site bun de urcat fisiere, va rog sa-mi spuneti.


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: