joi, 16 ianuarie 2014

Repartitie metodisti

Am vazut ca multa lume cauta repartizarea metodistilor pentru definitivat si grade didactice, asa ca am aruncat o privire pe cateva inspectorate si am gasit:

Repartitia metodistilor Iasi

Planificarea inspectiilor pentru definitivat si grade didactice - Bucuresti

Metodisti ISJ Braila

Repartizare metodisti Bistrita-Nasaud

Repartizare metodisti Dolj

Repartizare metodisti Maramures


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

3 comentarii:

  1. Buna ziua,

    As vrea sa stiu daca si in ce conditii imi pot echivala doctoratul cu gradul didactic I in invatamant, am definitivatul.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!
    E deja tarziu, dar scriu prima data aici pe anul acesta.
    Stie cineva daca se poate echivala inspectia pentru gradul II ( prima insp., de aprobare a dosarului ) cu inspectia necesara pentru titularizare ( insp. speciala) ?
    Cand am dat def-ul s-a echivalat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NU SE POATE!...doar cea pt def se echivaleaza!stiu sigur!

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: