luni, 15 aprilie 2013

Urmatoarele etape

In perioada 15-17 aprilie 2103 se fac urmatoarele inscrieri:

6) Stabilirea personalului didactic care îndeplineşte condiţiile legale de pensionare la data de 1 septembrie 2013 şi se menţine în activitate ca titular în anul şcolar 2013-2014, în funcţia didactică, până la 3 ani peste vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2013, precum şi a personalului didactic care a avut calitatea de titular şi care nu a depăşit cu 3 ani vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2013, căruia i se recunoaște calitatea de titular, în anul şcolar 2013-2014:
a) depunerea şi înregistrarea cererilor la secretariatele unităţilor de învăţământ:
Perioada: 15-17 aprilie 2013

7) Modificarea duratei contractelor individuale de muncă ale cadrelor didactice netitulare din perioadă determinată în perioadă nedeterminată în baza art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare:
a) depunerea şi înregistrarea cererilor la secretariatele unităţilor de învăţământ:
Perioada: 15-17 aprilie 2013

10) Repartizarea posturilor didactice/catedrelor rămase vacante/rezervate, la nivelul inspectoratului şcolar, cadrelor didactice titulare care solicită detaşare la cerere, candidaţilor rămaşi nerepartizaţi după concursul din sesiunea 2013, precum şi candidaţilor care solicită angajare pe perioadă determinată în baza mediilor/notelor de la concursul din sesiunea 2012, de la concursul din iulie 2011 sau de la concursul din iulie 2010:
a) depunerea şi înregistrarea cererilor, la secretariatele unităţilor de învăţământ, de către cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, care solicită prelungirea duratei contractelor individuale de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2013-2014;
Perioada: 15-17 aprilie 2013

Cererea de inscriere pentru titularizarea in baza articolului 253 o gasiti aici:
Cerere tip incadrare ca titular in baza art. 253

Ce trebuie sa contina dosarul pentru titularizarea in baza articolului 253 gasiti aici:
Actele pentru incadrarea ca titular in baza art. 253

Cererea de inscriere pentru continuitate o gasiti aici:
Cerere pentru continuitate in anul scolar 2013-2014


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

10 comentarii:

  1. Buna, daca indeplinesc toate conditiile pt a mă titulariza conform art.253, dar directorul nu a dat viabilitate postului decat 1 an si nu 4 chiar daca postul are viabilitate , mi- a spus ca termen a fost 29 martie si ca a uitat CE MAI POT FACE EU IN SITUATIA ASTA?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimic, din pacate pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt suplinitor cu examen dat in 2010. Dl. Director m-a intrebat daca fac cerere de continuitate pentru 2013-2014. eu stiqam ca va trebui sa dau examen anul asta si ca nu mai pot ramane in sistem pe baza notei din 2010 . A uitat el ca eu am epuizat cei 3 ani sau s-a prelungit perioada asta si nu stiu eu? Mc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu s-a prelungit. In metodologie pentru continuitate sunt precizati doar anii 2011 si 2012. Cred ca a uitat el de cand ai tu nota.

      Ștergere
  4. Totul este impotriva titularizarii tinerilor!Pensionarii sa -si prelungeasca activitatea!Deci drum liber directorilor sa nu scoata posturile!Si sa stiti ca multi pensionari, sau dintre cei care se apropie sunt total depasiti de evenimente ,s-au titularizat fara examen in 89 si uite asa ,desi nu dau randament ,desi nu-si prea fac treaba ,ei vor tine posturile pana la calendele grecesti ,nepermitand astfel tinerilor sa intre in sistem!Eu de exemplu am luat anul trecu 9,67 la titularizare ,dar nu m-am putut titulariza ,fiindca nu erau posturi titularizabile!Asa ca am ocupat o catedra ca vai de ea si acum am parte de invidia si de rautatile colegilor care ,cica sunt prea destept pentru ei ,ca ,locul meu nu e intr- o scoala de sat ...etc etc ,nu am drept la dirigentie ,la nimic.Sunt avertizat mereu ca nefiind titular imi pot pierde postul , mai ales ca i-am calcat pe multi pe coada cu nota asta .Si stiti ce- mi zic?Ca A FOST O INTAMPLARE !NOTA!Am avut rezultate la olimpiada loc 1 pe zona !Am starnit alte invidii!Nu e meritul tau!O intamplare!Sau ,copilul ia ore!Da, stiam ca se ducea la o pensionara total depasita de situatie care ii lua doar banii!Eu i-am dat zeci de teste ,am lucrat in plus pe gratis ,dar ...in tot ce fac sunt tratat ca un intrus .Nu e pacat oare sa umiliti atata pe tinerii valorosi carora cu aceste legi le taiati aripile ?Oare e cazul sa ne umiliti la nesfarsit?

    RăspundețiȘtergere
  5. Concursul din 2008 conf.art.253 este valabil?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar daca ai predat in anul scolar 2011-2012 ai predat in baza notei din 2008.

      Ștergere
  6. eu nu inteles nimic din articolul asta. s-a facut inscrierea pt titularizare?? nu se face intre 8-17 mai? ca nu mai inteleg nimic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai studia putin calendarul ai vedea care sunt toate etapele si ai intelege si articolul de mai sus. Inscrierea pentru titularizare este in perioada 8-17 mai 2013.

      Ștergere
  7. lamuriti-ma si pe mine cu o problema!!!actualul director este titular pe catedra de istorie(care momentan sunt doar 9)...si au ramas libere celelalte 9 ore de geografie pe care le-a luat tot dumnealui in sedinta din data de 28 martie. era posibil sa ma titularizez eu cu media de anul trecut pe cele 9 ore?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: