sâmbătă, 27 aprilie 2013

Recuparare acte legalizate

Am aflat ca se pot recupara actele legalizate de anul trecut, pentru iscrierea la examenul de titularizare.
Asa ca, cei care au dat si anul trecut examen de titularizare, pot face o cerere la scoala unde au depus dosarul, pentru a fi elibarate actele legalizate depuse la dosar in 2012.
Nu stiu insa in cat timp vor fi eliberate, dar poate va scutesc de niste bani anul acesta.


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

7 comentarii:

  1. sa inteleg ca actele legalizate trebuiesc sa fie in original sau merge si cu copii xerox acte legalizate

    RăspundețiȘtergere
  2. cum ,originalul nu se da din mana se legalizeaza actul la notar, daca dai originalul pe urma dai din nou bani sa obtii originalul

    RăspundețiȘtergere
  3. O copie a unui document se legalizeaza pentru a demonstra autenticitatea datelor si demonstrezi ca nu au fost schimbate in timpul copierii. Asa ca nu este valabila o copie a unei copii legalizate, reprezinta o simpla copie xerox de 9 bani.
    Trebuie sa fie copie legalizata in original (tu ai numit-o in comentariul tau act legalizat), asa cum o primesti de la notar.
    Gianina

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu, anul trecut (2012) cand m-am inscris pt examenul de titularizare in aprilie nu aveam adeverinta de licenta pt ca in iunie terminam facultatea. Desi am parcurs toate procedurile de inscriere nu am mai reusit sa dau concursul de titularizare pentru ca nu mi-am mai dat licenta. In situatia aceasta eu am vrut sa-mi ridic dosarul cu actele depuse si nu s-a mai putut. Se poate acest lucru in 2013?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu personal nu am retras nici un document, dar am primit comentarii de la persoane care au facut acest lucru, deci se poate.

      PS: Daca au vorbit prostii... asta nu am de unde sa stiu.

      Ștergere
  5. Ai avut dreptate se pot ridica actele, astazi cand am fost la centru sa ma inscriu am vazut si anuntul referitor la ridicarea actelor. Se va depune o cerere si pe langa cerere se doreste aducerea diplomelor originale si copiile xerox dupa acestea, cel putin asa se procedeaza la centrul nr 4 - scoala 129.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Ai idee care este programul pentru depunerea actelor la scoala nr 129?

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: