sâmbătă, 20 aprilie 2013

Demisia de la locul actual de munca

Sunt multe comentarii cu intrebari de genul: "Trebuie sa-mi dau demisia de la locul actual de munca, pentru a ma inscrie la examenul de titularizare?"

NU!

Nu trebuie sa va dati demisia. Daca dupa examen, nu prindeti un post in invatamant, ce faceti? Ramaneti fara loc de munca? Nu va dati demisia de la locul actual de munca, decat dupa ce ati prins un post in invatamant.


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

6 comentarii:

  1. AM si eu o problema. Vreau sa dau titularizarea la educatori, iar concediul de maternitate mi se incheie pe 11 mai 2013. Societatea de la care am plecat in maternitate a dat faliment, iar somajul stiu ca e destul de mic. As dori sa lucrez, insa e foarte greu sa gasesc un loc de munca pentru 3 luni. Nu exista nici o posibilitatea de a ma ajuta Inspectoratul Scolar cu un post pana in septembrie oricare ar fi el? Eu am terminat liceul pedagogic si am atestat de educatori - invatatori in Satu Mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu are cum sa te ajute. Te inscrii la somaj, dai titularizarea, si pana iei post in invatamant, vei lua somaj.

      Ștergere
  2. Am lucrat la o gradinita particulara si patroana mi-a trimis decizie prin posta ca imi desface contractul de munca incepand cu data de 1 septembrie 2013 pe motiv ca nu am anuntat-o daca ma intorc la catedra sau nu, eu fiind momentan in concediu de crestere copil. Eu am anuntat-o, chiar in scris (scrisoare) ca nu doresc revenirea, dar a refuzat s-o primeasca si sustine ca nu a primit-o. Vreau sa dau titularizarea ca sa am un nou post. Trebuie sa-mi dau demisia si cand anume, desi mi-a zis ca nu e nevoie ca se desface automat contractul??? Mentionez ca am fost si in audienta la ISMB care m-au trimis apoi Minister iar raspunsul lor a fost darea in judecata pentru ca instituiile particulare se cred stat in stat si nu au ce sa-mi faca si sa renunt la sistemul privat de invatamant pentru a evita astfel de probleme.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am lucrat la o gradinita particulara si patroana mi-a trimis decizie prin posta ca imi desface contractul de munca incepand cu data de 1 septembrie 2013 pe motiv ca nu am anuntat-o daca ma intorc la catedra sau nu, eu fiind momentan in concediu de crestere copil. Eu am anuntat-o, chiar in scris (scrisoare) ca nu doresc revenirea, dar a refuzat s-o primeasca si sustine ca nu a primit-o. Vreau sa dau titularizarea ca sa am un nou post. Trebuie sa-mi dau demisia si cand anume, desi mi-a zis ca nu e nevoie ca se desface automat contractul??? Mentionez ca am fost si in audienta la ISMB care m-au trimis apoi Minister iar raspunsul lor a fost darea in judecata pentru ca instituiile particulare se cred stat in stat si nu au ce sa-mi faca si sa renunt la sistemul privat de invatamant pentru a evita astfel de probleme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din ce stiu eu, nici un angajator nu are voie sa dea afara un angajat, care este in concediu de crestere copil, sau care se intoarce din acest concediu.
      Daca doriti sa reveniti la acea gradinita, va recomand sa va duceti la gradinita si sa faceti o cerere scrisa prin care solicitati ca doriti sa va intoarceti la munca de la 1 septembrie 2013. Sa faceti cererea in 2 exemplare si va dea un numar de inregistrare.
      Pentru a participa la examenul de titularizare nu trebuie sa va dati demisia de la ultimul loc de munca.
      Daca vi se va desface contracul de munca, cred ca daca o dati in judecata, veti avea castig de cauza.

      Ștergere
  4. Din ce relatate rezulta ca NU A FOST DESFACUT CONTRACTUL DE MUNCA, deci sunteti si acum salariata gradinitei. Nu va mai agitati umbland la ISMB si la minister, caci in prezent nu va aflati in conflict de munca cu angajatorul. De altfel patroana A ZIS ca se desface automat contractul de munca. Daca nu mai doriti sa lucrati acolo, va prezentati in scris demisia. Daca refuza primirea o expediati prin posta cu confirmare de primire. Termenul de preaviz nu actioneaza pe perioada in care va aflati in concediu de crestere copil.

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: