duminică, 5 august 2012

Rezultate si contestatii titularizare 2012

Potrivit ultimului ordin de modificare si completare a metodologiei privind miscarea personalului didactic:
ORDIN - pentru modificarea si completarea metodologiei
afisarea rezultatelor se va face pe 7 august, iar contestatiile se vor face pe 7-8 august.
Prima data rezultatele vor fi afisate la centrele de concurs, iar apoi vor fi afisate si la inspectorate. Contestatiile se fac la centrele de concurs si nu la inspectorate.
Pe site-ul ministerului, rezultatele vor aparea dupa vreo 2-3 zile de la afisarea rezultatelor la centrele de concurs.

Actualizare 06.08.2012 : Inregistrarea contestatiilor titularizare 2012


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

29 de comentarii:

  1. Lucrarile se corecteaza la nivel de inspectorate sau la centre universitare???

    RăspundețiȘtergere
  2. La centre universitare.

    RăspundețiȘtergere
  3. in ziua examenului comisia chiar a insistat asupra faptului Ca, contestatiile se vor face la inspectorate si nu la centre ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca astia chiar sunt cu capul. Eu nu mai inteleg nimic. Am sa pun o noua postare. Multumesc de informatie.

      Ștergere
  4. La centre unvivesrsitare.

    RăspundețiȘtergere
  5. A centrele de concurs scrie, altfel: contestatiile se depun a inspectorat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua! Va rog frumos sa-mi explicati ce inseamna "nu se acorda punctaje intermediare"! Daca am rezolvat partial un subiect, primesc un punctaj mai mic sau nu primesc nimic? Va rog, un raspuns, o explicatie! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dupa parerea mea, cred ca punctajul intermediar inseamna a nu se acorda sutimi de punct, mai exact 9.45...deoarece in barem scrie ca se va puncta orice raspuns corect.

    RăspundețiȘtergere
  8. S-au afisat rezultatele la centre?

    RăspundețiȘtergere
  9. Tin sa clarific ca pentru raspuns partial corect se poate acorda punctaj intermediar, numai daca prevede baremul de evaluare si notare. De exemplu, grila de punctare prevede 2 puncte pentru un subpunct unde rezolvarea este corecta si conforma cu baremul, inclusiv oricare alta modalitate de rezolvare care corespunde cu ideea raspunsului corect, dar atunci cand raspunsul este incomplet evaluatorul poate sa dea jumatate de punctajul total, adica 1 punct. Nu are legatura cu calculul total pe lucrare cum s-a dat exemplu 9,45...acesta nota poate rezulta din media notelor, in general, a celor doi evaluatori.

    RăspundețiȘtergere
  10. acum cei care au luat nota peste 7 , se vor prezenta pe data de 13 aug pentru ocuparea posturilor??? specifica-mi si mie te rog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca vrei sa prinzi un post te prezinti, daca nu stai acasa :)

      Ștergere
    2. Eu asa am vazut in calendar, 13 august.

      Ștergere
  11. Ora difera de la centru la centru? Deocamdata nu se stie nimic de nici o ora...

    RăspundețiȘtergere
  12. daca am luat 4,80 si am facut contestatie am sanse sa iau nota 5

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. unde e sedinta publica la centrul de concurs?

    RăspundețiȘtergere
  15. buna! am terminat liceu teoretic, si pedagogia invatamantului primar si prescolar, facultatea de socio umane, oradea,anul acesta, am luat 9.55 la titularizare si mi sa spus ca nu pot fi titulara pana nu am definitivatul. va rog mult sa imi spuneti daca este adevarat. multumesc. astept raspuns

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa-ti alegi postul care este scos pentru titulari, dar vei semna un contract pe perioada determinata, iar cand vei da definitivatul, contractul se va scimba pe perioada nedeterminata.

      Ștergere
  16. Nu stiu daca ati observat, dar la educatori s-au pus numai note mici, ca si cum toti ar fi analfabeti si nu stiu o boaba de materie..mai ales cadre didactice cu vechime si facultate terminata..nu vi se pare ca o problema poate fi si la personalul didactic care evalueaza lucrarea? de ex, la mine la centru toate educatoarele numai 5 au luat..toate suntem la acelasi nivel? iar daca v-ati uitat la ce note s-au pus la invatatori, cred ca ceva nu e ok la nivelul corecturii..nu ca n-aar fi pregatit cadrul didactic sa ia peste 7...

    RăspundețiȘtergere
  17. in legatura cu centrele de concurs:
    repartizarea pe post pentru cei ce au dat examen la centrul de concurs nr. 20 din Bucuresti se va face la scoala 135 "Stefan cel Mare". Aceasta nota foarte importanta a fost afisata intr-un loc "invizibil" parca intentionat ales pentru ca cei vizati sa piarda posturile.
    centrul de concurs 20 este foarte zgarcit in a oferi informatii, si cu toate ca detine un site, se pare ca nu are niciun interes sa afiseze informatii despre titularizare.

    RăspundețiȘtergere
  18. de ce daca postul e titularizabil nu l-am primit?ideea e ca l-a facut titularizabil ptr pila lui..si inca ceva.am aflat ca pot fi titular si fara def

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu exact despre ce e vorba ca sa pot sa-ti raspund, dar daca ai fost azi sa iei un post titularizabil nu se putea. Pe 14 august toate posturile care au ramas neocupate au devenit netitularizabile.
      Si nu stiu de unde ati tot auzit ca nu poti fi titular decat daca ai definitivatul. Am auzit pe mai multa lume.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: