luni, 6 august 2012

Inregistrarea contestatiilor - titularizare 2012

In nota pentru modificarea si completarea metodologiei, afisata intr-o postare anterioara, era precizat ca depunerea contestatiilor se face la centrele de concurs:

Nota pentru modificarea si completarea metodologiei

Dar am primit mai multe comentarii pe site, prin care am fost anuntata ca la unele centre de examen este afisat ca depunerea contestatiilor se face la inspectorat. Ba mai mult, in data examenului unele comisii chiar au insistat asupra faptului ca depunerea contestatiilor se va face la inspectorate si nu la centre.
Eu nu stiu ce sa mai spun. Vedeti si voi la fata locului daca trebuie la centru sau la inspectorat.
Se pare ca si dupa examen tot in ceata am ramas :(


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

26 de comentarii:

  1. Ti-am adaugat link-ul aici: http://examentitularizare.blogspot.ro/p/recomand-blogroll.html

    Pe mine sa ma adaugi: Titularizare si definitivat

    RăspundețiȘtergere
  2. maine pe la ce ora aveti idee?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu. Teoretic la ora 8 dimineata. Practic nu e peste tot asa.

      Ștergere
  3. la repartizare vor participa toti de la toate centrele ??
    vor avea prioritate cei care au dat la centrul respectiv ??
    sau va avea prioritatea nota si pot lua post si cei care au dat la alte centre ?
    cum se va proceda ... iar nu mai inteleg :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prioritate au cei inscrisi la centrul respectiv.

      Ștergere
    2. in prima faza au prioritate cei ce au sustinuit examen in centrul de concurs. Abia in a doua etapa repartizarea se face de ISJ pe baza rezultatelor trimise din centre şi a listei cu posturi disponibile.

      Ștergere
  4. Contastatiile se depun la inspectoratele scolare.

    RăspundețiȘtergere
  5. stii cumva cand sunt sedintele publice?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrie in calendar:
      13 august - pentru posturile cu perioada nedeterminata
      16 august - pentru posturile cu perioada determinata

      Ștergere
  6. Poate depune contestatia si altcineva... eu sunt plecata din oras si ma intorc prea tarziu... pot trimite pe cineva in locul meu sa depuna contestatie? sau trebuie sa merg personal? am sunat de azi-dimineata la inspectorat...dar nu raspunde nimeni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate stiu nu se poate. Trebuia sa faci procura la notariat.

      Ștergere
  7. daca iau un post titularizabil si vreau sa ma detasez cand este detasarea in ce data pe 16 august?

    RăspundețiȘtergere
  8. buna ziua! am si eu o intrebare, poate stupida....este prima oara cand dau examenul de titularizare si sunt usor derutata. daca depun contestatie poate sa imi scada din nota initiala? cat trebuie sa imi acorde ca sa se adauge la nota? minim 50 de sutimi sau min 1 pct? dar maxim cat pot da? nu stiu exact ce sa fac...la subiectul 2, cel cu itemii de evaluare, in loc de 3, am facut 4 itemi.se poate sa imi scada din acest motiv? iar la subiectul 1 am abordat toate subpunctele....

    RăspundețiȘtergere
  9. buna ziua! daca intr_un centru de concurs sunt printre candidati si titulari, titularii care prind un post titularizabil mai bun si renunta la postul anterior, ce se intampla cu acel post? se scoate pe centrul respectiv sau se scoate mai tarziu, in toamna, si il ia un cunoscut al directorului/directoarei?

    RăspundețiȘtergere
  10. daca intr-un judet oarecare nu s-au ocupat posturile titularizabile pot participa si candidati din alte judete?!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună seara.Am participat la examenul de titularizare am dat ex pe un post titularizabil nu pt suplinire eu la inspecţie am obţinut din păcate doar nota 6 iar la proba scrisă din 2 august 7.85 .Ce şanse am la postul respectiv?Specific nu este nimeni pe post.Poate fi ocupat în şedinţa din 16 august ca suplinitor calificat sau nu?
    Mulţumesc pentru răspuns!

    RăspundețiȘtergere
  12. ca sa te poti titulariza iti trebuie minim 7 atat la proba scrisa cat si la inspectia de la clasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica cei care au luat 6.5 de ex la scris nu se pot titulariza daca au nota pt inspectie la clasa 10 si le-ar iesi media peste 7? Din formulare se asta se intelege, ca e important sa se ia si la scris minim 7, nu numai media finala!

      Ștergere
  13. buna,am si eu 1 intrebare. daca am luat 10 la inspectia la clasa si 7,20 la examen,ma titularizez in unitatea unde am post,,dar pe cati ani? pe 4 ani sau pe ce perioada? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  14. se mai da examen de suplinire in toamna?

    RăspundețiȘtergere
  15. buna,am si eu 1 intrebare: colega mea a luat 4 la ex,ea spune ca la sub II ar fi subliniat mai multe titluri de genul: jocul didactic,regulile jocului,sarcina didactica, si la sf lucrarii a pus 1 propozitie in paranteza,,etc si ca ar fi fost punctata numai pt sub I,iar sub II a fost anulat,ca s-a considerat semn faptul ca ea a subliniat acele titluri si a pus in paranteza propozitia aceea. eu stiam ca se anuleaza toata lucrarea cand se considera semn,, e posibil totusi sa se anuleze doar 1 sub si sa fie punctata doar pt sub I,,sau nu stie cum sa se scuze pt faptul ca a luat 4 spune asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se anuleaza un subiect. Asa are impresia deoarece ea crede ca a facut de nota mai mare si nu isi explica acel 4.
      Creierul nostru e capabil de multe. Chiar si de astfel de scenarii, doar ca sa ramanem noi cu gandul ca nu am fost pregatiti si a fost vina noastra pentru nota mica. Astfel ea sta mult mai linistita, stiind ca a facut de nota mult mai mare dar i-a fost anulat un subiect.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: