miercuri, 15 august 2012

Detasare si pretransfer 2012 - 2013

Am observat ca atentia principala(dupa repartizare) acum este pentru detasare si pretransfer. Am gasit pe site-ul Inspectoratului Scolar al municipiului Bucuresti, cateva precizari legate de

Precizari referitoare la detasarea la cerere - 2012

Precizari referitoare la detasarea in interesul invatamantului - 2012

Precizari referitoare la etapa de pretransfer 2012

Cine doreste sa vada un comunicat pentru cadrele didactice care nu au participat, sau nu au luat examenul de titularizare din 2 august 2012, o poate face aici:
Precizari concursuri unitati de invatamant - titularizare 2012 - 2013


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

18 comentarii:

  1. Buna ziua.Eu am obtinut un post de suplinitoare ca invatator.Sunt absolventa 2012 si deci, sunt la inceput..unde as putea sa stiu ce salariu am si cum se procedeaza acum cu actele?ar trebui sa ma duc la scoala unde am obtinut postul sa vad despre ce e vorba, ca am auzit ca o sa vina o decizie.. sau sa ma duc la inspectorat??va multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari pentru postul obtinut. O grila cu salarii gasesti aici: Legea salarizarii in invatamant
      De intrebat despre acte nu stiu unde trebuie sa te duci. Eu zic ca e bine mai intai sa te duci pana la scoala, sa incerci sa dai de director sa vorbesti cu el si apoi vezi ce mai trebuie sa faci.

      Ștergere
    2. Felicitari pentru postul obtinut! Pentru decizie trebuie sa mergi la inpectorat si pe 1 septembrie te prezinti la scoala respectiva cu decizia .De la scoala ti se va spune ce acte trebuie sa aduci.

      Ștergere
    3. Am fost astazi la inspectorat la Bacau si mi s-a spus ca decizie nu trebuie sa mergem sa o luam noi personal de la ei, ca o vor trimite ei la scoala. Noi trebuie sa mergem la scoala cu foaia care ne-a dat-o comisia in sedinta publica...cu toate ca doamnele din comisie ne-au spus sa mergem pana pe 30 la inspectorat...eu nu mai inteleg!
      Simona, Limba Engleza.

      Ștergere
  2. www.dinumary66@yahoo.com16 august 2012 la 19:59

    Am obtinut nota de titularizare . Nu ma pot titulariza deoarece in centrul meu de examen nu sunt ore pentru o norma.De ce nu ne repartizeaza pe normele de religie ramase neocupate? Normele acelea cine le va ocupa? suplinitorii sau necalificatii in timp ce eu si altii ca mine , pregatiti , 18 ani experienta,cu gradul 1 didactic ne vom chinui cu naveta si norma impartita in 3-4 scoli? E strigator la cer. Am uncit atatat de mult , am invatat mult, crezand ca ma voi titulariza, dupa 18 ani in invatamint. Cand am crezut ca am tot dreptul , am descoperit ca nu am niciun drept decat acela de a nadajdui si crede ca Dumnezeu va face dreptate. Prof. religie ,gr.1 , Maria Dinu, cu respect, Doamne ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara.eu sunt bursier mects,am catedra rezervata,am depus dosar de inscriere la centrul unde exista postul,particip cu nota de anul trecut,intrebarea mea este in cazul meu cand trebuie sa merg la sedinta pentru a-mi lua postul?va multumesc...

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna-seara.Eu sunt bursier mects,am catedra rezervata,mi-am depus dosarul de inscriere la centrul unde este postul,particip cu nota de anul trecut,intrebarea mea este eu in ce data trebuie sa merg pentru repartitie?la centru mi-au zis k ma repartizeaza isj-ul,de la isj au zis 28august,nu mai inteleg nimic,dosarul cine il duce eu sau liceul unde s-a facut inscrierea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In calendarul din metodologie scrie asa: "Repartizarea candidaţilor rămaşi nerepartizaţi după concursul din sesiunea 2012, precum şi a candidaţilor care solicită angajare în baza notelor de la concursul din sesiunea iulie 2010 şi/sau la concursul din sesiunea iulie 2011 - Perioada: 30-31 august 2012".
      Dosarele vor fi duse de la centrele de examen la inspectorat. Nu trebuie sa-l iei tu sa-l duci.

      Ștergere
  5. Nu vedeti ca in tara asta doar raul absolut are castig de cauza?

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt profesor de mecanica ,am participat la examenul de titularizare si am obtinutnota4,1 am nevoie de o metodologie pt. profilul meu nu stiu de unde s-o iau

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Motodologie sau programa? Metodologia este una pentru toate disciplinele.

      Ștergere
  7. Pot beneficia de acest pretransfer doar cei care au fost cel putin un an titulari sau si cei care s-au titularizat anul acesta si vor deja sa faca un transfer?Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cine este interesat de un schimb de titulaturi ? Sector 4-invatatoare titulara doresc schimb in Voluntari ,Otopeni sau Sector 2 zona Andronache...Pot fi contactata pe email danaodorheianu@yahoo.com,pe mess sau lasati mesaj aici...

    RăspundețiȘtergere
  9. Cine ma poate ajuta intr-o problema?Nu am obtinut un post la titularizare 2012 intrucat din necunostinta de cauza nu am anexat la cererea de inscriere adverintele de step by steb,am luat nota 7.4 si eram singura pe doua posturi intrucat nici o persoana nu avea aceste cursuri,la cine sa ma adresez sa pot sa-mi rezolv situatia pentru ca postul este liber inca.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua. Sunt de multi ani titular prin concurs intr-o scoala din care vreau sa plec. In baza titularizarii pe care o am aici pot obtine un alt post, tot ca titular, in alta scoala din oras? Cum pot afla unde as avea loc la scolile din acelasi oras si ce demers ar trebui sa urmez? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua. Mai exista vreo etapa de pretransfer? Acela din august 2012 nu a fost adus la cunostinta tuturor celor interesati.
    Va rog mult sa ma ajutati cu un raspuns! Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asteapta sa apara metodologia. In metodologia proiect apare, vezi Art.4.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: