marți, 17 iulie 2012

Subiecte definitivat 2012

Azi a fost proba scrisa la examenul de definitivat 2012. Cei care doresc sa vada subiectele care au fost date, pot descarca arhiva cu subiecte si baremele de notare, de aici:

Subiecte definitivat 2012


Subiecte si programe - titularizare si definitivat

20 de comentarii:

  1. la titularizare se va da numai metodica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noua ni s-a spus ca se va ca si pana acum....o parte generala(pe specializare) si o parte metodica...nu numai metodica

      Ștergere
    2. Normal ca au spus asa, pentru ca asa era in programa. Si eu cand am intrebat la inspectorat ce se da, mi-au raspuns: "Ce este in programa".

      Ștergere
    3. Se va da doar metodica ...aici gasiti modele de subiecte:

      http://subiecte2012.edu.ro/2012/titularizare/index.html

      Ștergere
    4. Nu ce? Ca eu nu am inteles.

      Ștergere
  2. la unele materii anul acesta examenul de definitivat a fost o umilire...ai atat de greu sa termini o facultate ...esti obligat sa termini si un master...iar dupa 5 ani de stuii...se trezeste un super destept sa faca niste subiete si sa iti dea o mare palma....is penibili cei care fac subiectele...ce vor sa demonstreze daca ne descurajeaza atata...

    RăspundețiȘtergere
  3. perfect adevarat....a fost destul de greuuuu pentru mine chiar daca am invatat f mult pentru acest examen.

    RăspundețiȘtergere
  4. RUSINE SA LE FIE.....VOR SA NE UMILEASCA..AR TREBUI SA-I PUNA SI PE CEI TITULARI SA DE ACUM EX.SA VADA DAK SUNT IN STARE SA FAK! RUSINE LA TOTIIIIIII!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. subiectele la definitivat engleza si gradul 2 au fost ft grele in anii trecuti,au fost examenele vietii mele,ft serioase.felicitari celor care au luat examenul de def,felicitari si celor care urmeaza la gr 2,spor la invatat celorlalti

      Ștergere
  5. da sunt de aceeasi parere vor sa ne umileasca, vor sa demonstreze ca suntem incompetenti dar totodata nu ni se ofera timpul necesar studiului, este normal sa schimbi programa si subiectele inainte cu 2 sapt de examen? daca tot au vrut asta de ce nu au schimbat-o cel tarziu in iulie? frumos ar fi fost sa se fi stiut de la inceputul anului, dupa rezultatele de la bac vor sa demonstreze ca si cadrele au tot acelea-si rezultate dar adevarul este ca totul incepe de sus dar asta nu intereseaza pe nimeni RUSINE

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce reprezinta secventa didactica? O etapa a planului de lectie sau tot planul de lectie, cu toate etapele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la urma subiectele se bazeaza pe metodica? Unde s epot gasi noile programe pentru titularizare?

      Ștergere
  7. nu gasesc subiectele de la definitivat pentru invatatori (2012) . Va rog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In arhiva de mai sus, este fisierul: Definitivat_2012_Subiecte_si_Bareme\Def_MET_069_Limba_romana_I_2012_var_03_LRO.pdf iar alaturat este si baremul de notare.

      Ștergere
  8. Dau concurs de titularizare în fiecare an, de vreo 11 ani.Sunt titulara inca din primul meu an de invatamant, dar pt a ma putea detasa la o scoala din apropiere, am fost nevoita sa fac asta an de an.Am luat note mari de fiecare data, anul trecut a adus ceva nou, am reusit sa trec peste cu brio, dar anul acesta...subiectele mi se par foarte vagi.Am impresia ca invat fara niciun sens...Bafta tuturor!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. cum credeti k vor fi subiectele in 2013? vor fi structurate tot asa sau vor fi in genul celor de la titularizare? tnx

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: