miercuri, 11 iulie 2012

Model cadru pentru proba scrisa - titularizare 2012

A aparut un "Model-cadru al structurii probei scrise din cadrul Concursului de ocupare a posturilor didactice/ catedrelor declarate vacante/rezervate în unităţile de învăţământ preuniversitar". Il puteti vedea mai jos.

Model cadru pentru proba scrisa - titularizare 2012

Nu e ce ma asteptam, dar sper ca macar pe unii dintre voi sa ii lamureasca cat de cat. Sincer pe mine nu m-a lamurit prea tare :(


Subiecte si programe - titularizare si definitivat

110 comentarii:

  1. Programa din 2010 este valabila pt concursul de titularizare pt anul acesta ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, programa publicata in noiembrie 2010, este valabila si anul acesta.

      Ștergere
    2. chiar e valabila??? atunci ce e cu acel model cadru??? de unde se intelege altceva. Eu dau de exemplu la invatatori, se mai da si din literatura sau doar didactica specialitatii? sau???.....nu mai inteleg nimic...:(((

      Ștergere
    3. Asa s-a afisat initial pe site-ul ministerului. Daca astia spun una si fac alta... asta nu e vina mea.

      Ștergere
    4. Au aparut cateva modele de subiecte pentru titularizare 2012: Subiecte model titularizare 2012

      Ștergere
    5. pt economie nu au aparut modele?

      Ștergere
    6. Inca nu. Sa speram ca apar luni.

      Ștergere
  2. nu am inteles mai nimic din acest model cadru

    RăspundețiȘtergere
  3. ...nimeni nu a inteles oricum, am pierdut toata ziua de azi pe forumuri, interesandu-ma de asta si nimeni nu stie, toti isi dau cu parerea , dar nimeni nu stie exact cum va fi. Pan acum aveam chef si dorinta sa invat, dar acum nu mai stiu de ce sa ma apuc, unii spun ca dam doar pedagogie si metodica....cine mai stie????

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer, nici eu nu am inteles foarte multe lucruri, nu e foarte explicit. Se renunta cumva la gramatica si literatura, eu asta am inteles, ca se va pune accent pe metodica, oare asa sa fie??

    RăspundețiȘtergere
  5. buna
    nici eu nu inteleg,daca mai e valabila programa,ce anume nu ne mai da.ca in progama de la invatatori avem si limba si literatura romana

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mai enigmatic decat definitivatul... Felicitari mie ca m-am inscris la ambele !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. s-au afisat modele de subiecte pentru titulsrizare 2012 aici http://subiecte.edu.ro/2012/titularizare/modeledesubiecte/
      Sper sa va foloseasca. Sa va lamureasca. Succes

      Ștergere
  7. Adica??????:(pentru matematica) vor sa spuna ca 45 pct e pentru partea de metodica/ didactica si 45 pct e pentru partea (algebra+ geometrie +analiza)???
    Bine era daca se afisa un model subiect pentru fiecare materie in parte, mai ales ca le schimba de la an la an.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lenea e mare. Nu ai auzit ca le trebuie jumatate de an sa faca niste modele de subiecte?

      Ștergere
    2. A aparut un model de subiect pentru matematica. Il poti descarca de aici: Subiecte model titularizare 2012

      Ștergere
  8. CARE DIN ACESTE MODDELE E PT EDUCATORI? SI CE VREA SA ZICA? HELP-ME PLIZ

    RăspundețiȘtergere
  9. CARE DIN ACESTE MODELE E VALABIL PT EDUCATORI??? SI CE VREA SA ZICA? HELP-ME PLIZ CA MA AMETIT DE TOT

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu am inteles foarte bine la ce se refera acest model- cadru,la educatori, s-a scos gramatica si literatura, accentul va cadea doar pe metodica??

      Ștergere
    2. Vedeti aici un model de subiect pentru educatori 2012: Subiecte model titularizare 2012

      Ștergere
  10. Va rog cine a inteles ce trebuie invatat la psihopedagogie speciala sa-mi explice si mie. Este doar partea a doua, metodica? Chiar nu am inteles si sunt debutanta. Multumim Cris, pt. promtitudine. Mari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. INCA DE CUM A APARUT METODOLOGIA DE MISCARE A PERS. DIDACTIC 2012-2013, AM CITIT CA EXAMENUL SCRIS VA FI DOAR DIN DIDACTICA SPECIALITATII. AM INTREBAT SI EU PE MAI MARII MEI...SI TOATA LUMEA A ZIS CA ASA CEVA ESTE IMPOSIBIL SI...AM BAGAT LA GREU LA PARTEA DE DEFCTOLOGIE, CARE STIM CU TOTII CAT E DE GREA.... CA SA AFLU CU 3 SAPT. INAINTE DE EXAMEN CA INTR-ADEVAR O SA FIE DOAR DIDACTICA. ORICUM, E O MARE MAGARIE, PT. CA NE-AU PUS DE AM INVATAT DUPA PROGRAMELE DIN 2010, CARE CUPRIND ABSOLUT TOT! DACA STIAM, MA AXAM DOAR PE DIDACTICA SI GATA.... ACUM A MAI RAMAS PUTIN TIMP....

      Ștergere
    2. De ce nu te-ai apucat cu didactica si sa lasi specializarea la sfarsit? Eu asa am facut.

      Ștergere
    3. Pana la urma ce se da di psihopedagogie speciala??Teo

      Ștergere
  11. mda...nu e deloc explicit modelul cadru oferit. Nu stiu daca ne ajuta cu ceva. Ma asteptam la ceva mai concret

    RăspundețiȘtergere
  12. sincer nici eu nu am inteles nimic,dar raman valabile programele sau din cate am inteles in acest model cadru se axeaza doar pe didactica ?
    ioana

    RăspundețiȘtergere
  13. Si nu iese nimeni sa ne lamureasca, la invatatori mai ramane limba si literatura romana pt concurs sau nu? Nici cei de la stiri nu dau nici o informatie cu toate ca am trimis mai multe email-uri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai linistita ca cei de la televiziuni deja pregatesc stirile: "Profesori picati la examenul de titularizare!!! Note extrem de mici la titularizare!!!".
      Deja vad ce mandri o sa fie cei care fac reportajele.
      Sa vina si in ajutorul nostru... deja e prea mult pentru ei.

      Ștergere
    2. POATE SA-MI RSP SI MIE CINEVA, DIN CE SE DA EXAMENUL DE TITULARIZARE- EDUCATOARE? AM AUZIT CA S-A SCOS LIMBA SI LITERATURA ROMANA (UNII ZIC CA DA ALTII CA NU) SI AU RAMAS DOAR PEDAGOGIA SI METODICA. OARE ESTE POSIBIL ASA CEVA? ESTE ADEVARAT?

      Ștergere
    3. Uite aici un model de subiect pentru educatori: Subiecte model titularizare 2012

      Ștergere
  14. nu e clar deloc,ce contine subiectul 1 si ce contine subiectul 2.Adica despre ce e vorba, EXPLICIT.
    .

    RăspundețiȘtergere
  15. sunt disperata .modelul acesta cadru m-a bagat in ceata total ! avem sau nu avem subiect de limba si literatura romana (pt. invatatori )? eu inteleg numai metodica in acest model.

    RăspundețiȘtergere
  16. imi scuzati ignoranta, dar nu stiu care este acea adresa url si de aceea postez ca anonim.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu am inteles nimic. Sunt doar subiecte din metodica sau nu? Vreau si eu un raspuns mai clar,va rog. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai cine sa-ti dea un raspuns mai clar, daca toata lumea e in ceata?

      Ștergere
  18. buna.pe franceza stie cineva ce trebuie invatat pentru examen(sti programa in vigoare))dupa faisarea acestui model cadru?nu mai trebuie literatura?
    maria

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu iteleg nimic din acest model cadrtu, mai dam literatura si gramatica da sau nu? macar sa stim domnul Ministru nu ne da nici un raspuns. Am citit raspunsul dansului cu acel alineat l-am cautat si ..... de acolo reiese k va fi si lit si gramatica si met si peda .

    RăspundețiȘtergere
  20. subiectul I se referă la specialitate iar subiectul II la metodică. Eu așa înțeleg, diferența față de anii trecuți este că s-a schimbat punctajul.

    RăspundețiȘtergere
  21. pt educatori: ce importanta mai are daca s-a scos sau nu lb romana?? pana acum...fiind in asa zisa programa..presupun ca s-a invatat deja..deci..daca se da, ne foloseste, daca nu...am recapitulat ceva.

    RăspundețiȘtergere
  22. mai bine nu mai afisau nimic. mai rau ne=au bagat in ceata

    RăspundețiȘtergere
  23. pe limba franceza....acum nici nu mai stiu ce sa invat?literatura/gramatica?sa nu mai invta literatura nici gramatica?spuneti-mi va rog?
    la didactica din ce carti studiati?multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  24. si totusi din acel model cadru nu reiese ca avem si literatura si gramatica. am invatat degeaba pana acum????

    RăspundețiȘtergere
  25. Este metodica combinata cu specialitatea, dupa cate am inteles din "modelul-titularizare" subiectul I poate fi pregatirea unui proiect didactic la o unitate de invatare care ti-o dau ei- specialitatea fiecaruia, va fi punctat continutul stiintific si separat metodica, astfel poti face un proiect perfect dpdv metodic dar sa gresesti la partea de specialitate sau invers. Subiectul II este legat de evaluare, adica puteti lua ca exemplu partea de metodica data in 2011 unde se cerea alcatuirea unui test de evaluare cu mai multe tipuri de itemi,indiferent de cerinta va fi legat de evaluarea elevilor. Kriss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Kriss.

      Ștergere
    2. multumesc pentru informatii. multa bafta tuturor!

      Ștergere
    3. ASTIA NU IS NORMALI! SCHIMBA PROGRAMA DE PE O ZI PE ALTA! NICI NU MAI STIM CE AVEM DE INVATAT :(PANA LA URMA S-A SCOS LITERATURA SI GRAMATICA LA INVATATORI??????

      Ștergere
  26. La examen vom avea doar metodica fara literatura?Va rog un raspuns

    RăspundețiȘtergere
  27. La examen vom avea doar metodica fara literatura si gramatica?Va rog un raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  28. E f ciudat tot ce se intampla, dar nimic surprinzator pt sistemul nostru.Sa ne bucuram daca nu se modifica totul chiar in ziua examenului! Asteptam lamuriri. Mai este literatura si gramatica pentru invatatori?

    RăspundețiȘtergere
  29. deci modelul cadru nu este defapt o programa? invatam din programa de anu trecut?mersi

    RăspundețiȘtergere
  30. Oare ce sa ne asteptam la psihopedagogie speciala? proiect? pip? daca are cineva vreo idee...

    RăspundețiȘtergere
  31. la limba franceza la metodica din ce carti invatati?
    anisia

    RăspundețiȘtergere
  32. stie cineva la religie ortodoxa ce se da?am intrat cu totul in ceata cu modelul cadru...care programa e valabila 2010 sau 2007 va rog ast un rasp

    RăspundețiȘtergere
  33. Am sunat la iSJ si la Centrul National de Evaluare si mi s-a spus ca u s-a schimbat nimic de fapt: subiectul 1 va contine texte literare si o parte de gramatica, iar subiectul 2 ceva in genul redactarii unui proiect didactic sau explicarea unor secvente din lectie. Precizez ca disciplina de concurs pentru invatatori / educatori nu este Limba si literatura romana, ci Didactica.

    RăspundețiȘtergere
  34. cu alte cuvinte totul este metodica pt ca continutul stiintific dintr-un proiect este egal cu zero...nu pot sa cred ca cu 2 sapt inainte de examen pot sa faca asta...
    mai e cineva care da la turism?

    RăspundețiȘtergere
  35. DOAMNE ,NE-AU AFUNDAT SI MAI TARE...,,TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL,,AVEA DREPTATE BADEA.MI SE PAREA MAI RATIONALA DNA MINISTRU ANDRONESCU...CARE-I SCOPUL ACESTEI SCHIMBARI?

    RăspundețiȘtergere
  36. am si eu o nelamurire. In programa pt invatatori de la didactica, capitolul cu evaluarea didactica, ultimul supunct: rolul standardelor curriculare de performanta in realizarea evaluarii diactice la macro si micronivel educational. nu inteleg ce cere, ce trebuie abordat. va rog sa ma ajutati. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  37. DAU EXAMEN LA EDUCATORI VA ROG CINE POATE DA CEVA INFORMATII REFERITOARE LA ACEST MODEL-CADRU SA NE SPUNA SI NOUA LA CE SE REFERA CA NU IN TELEG NIMIC

    RăspundețiȘtergere
  38. eu sunt in ceata totala ,deja simt ca ma apuca depresia , ce se da la invatatori?...Nu reiese de nicaieri ca s-ar mai da literatura si gramatica

    RăspundețiȘtergere
  39. Ema la care ISj ai obtinut informatiile astea? si cat sunt de sigure, eu am intrebar mai multe pers. din sistem si toti mi-au spus ca din cate se pare subiectele vor fi de didactica ambele aplicate pe specializare....dar ce bine ar fi sa fie asa cum zici tu:D

    RăspundețiȘtergere
  40. Va rog din suflet sa ma ajutati , daca se poate cu o lamurire .Eu dau examen pentru Educatie Muzicala Spcializata, adica la instrumente. Din ce am citit acolo se dau doua subiecte strict din metodica, sau se baga si Istoria Muzicii? Ca unii zic ca sub II ar curpinde si Ist.Muzicii dar din ce este scris eu nu am dedus asta! Va rog un ajutor!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  41. Cititi ce a scris Ema Winter: "Am sunat la iSJ si la Centrul National de Evaluare si mi s-a spus ca u s-a schimbat nimic de fapt: subiectul 1 va contine texte literare si o parte de gramatica, iar subiectul 2 ceva in genul redactarii unui proiect didactic sau explicarea unor secvente din lectie. Precizez ca disciplina de concurs pentru invatatori / educatori nu este Limba si literatura romana, ci Didactica." DECI: la invatatori / educatori e DIDACTICA!!!
    Multumim Ema!

    RăspundețiȘtergere
  42. Nu vad ce nedumereste in halul asta. Desi nefasta, schimbarea nu e greu de inteles. La primul subiect este vorba de o imbinare intre didactica si specialitate, probabil un fel de proiect de lectie(abordare didactica dupa cum este precizat) al unei unitati de invatare. Al doilea subiect se centreaza, dupa cum este mentionat, pe partea de evaluare, fiind, deci, concentrat numai pe partea de didactica. Dupa cum scria si un utilizator de mai sus va puteti inspira de din modelul dat de cei de anul trecut. Bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna ziua da cineva titularizarea pe educație muzicala?sincer din ce am citit în modelul cadru nu înțeleg prea multe și cred ca programa din care ne-am pregătit nu mai e valabila specialitate nu mai dam decât didactica? astept raspuns

      Ștergere
  43. SI EU DAU LA TURISM. E SIGUR CA LA SUBIECTUL I VA FI PROIECT DIDACTIC?
    MULTUMESC.

    RăspundețiȘtergere
  44. SI EU DAU LA TURISM. E SIGUR CA SUBIECTUL I E PROIECT DIDACTIC? MULTUMESC.

    RăspundețiȘtergere
  45. Ce induce in eroare este exprimarea lor: "perspectiva abordarii didactice...". E tot specialitate, dar e vorba de materia care e in programele scolare. De pilda, la Limba si literatura romana se au in vedere autorii canonici care sunt si pt bac. Se spune ca la subiectul I vor fi itemi subiectivi = eseu. Eu nu cred ca vor omite partea de specialitate a disciplinei de concurs.
    Ema, multumim pentru lamuriri!

    RăspundețiȘtergere
  46. superb deci cu alte cuvinte ce conteaza daca esti prof de mate si nu sti mate deloc tot ce tre sa sti este ce metode sa folosesti....da...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate mare! astia si-au batut joc de noi! probabil la orele de mate vom face ore de didactica...

      Ștergere
    2. Si mai tare ar fi ca subiectele de la olimpiada de la matematica sa fie tot din didactica matematicii :))

      Ștergere
  47. CALMI,DRAGILOR! TOT VORBIM DE LITERATURA -Eminescu este mai actual decat oricand " ..toti fomfii si flecarii, gagautii si gusatii sunt stapanii- acestei natii!" sau nenea Iancu "curat mrdar!"

    RăspundețiȘtergere
  48. "TRAIND IN CERCUL VOSTRU STAMT
    NOROCUL VA PETRECE,
    CI EU IN LUMEA MEA MA SIMT
    NEMURITOR SI RECE".

    RUSINE VOUA MURITORI,EFEMERI CONDUCATORI...

    RăspundețiȘtergere
  49. Dupa ce mi-am mancat nopti in sir cu literatura si am fisat autorii pana am capiat si am recapitulat toata gramatica , acum sa inteleg ca nu se mai da ??? adica am facut munca de sisif ? Rusine acestor habauci care ne conduc. As vrea sa fie in situatia noastra, inainte cu 2 sapt. de examen sa fie buimaciti in halul asta !!! Bafta, dragi colegi !

    RăspundețiȘtergere
  50. E cineva care da titularizare pe educație muzicala? Sincer nu mai înțeleg nimic cu noile schimbări pana la urma se da specialitate(teorie,istoria muzicii,forme și folclor)sau numai didactica la subiectul 1? și la 2 ce am înțeles ceva proiect de lecție referitor la evaluare.va rog aștept un răspuns

    RăspundețiȘtergere
  51. La psihopedagogie speciala cine poate sa ne lamureasca putin?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt in aceeasi situatie! Nu stiu cine ar putea sa ne lamureasca , mai ales ca nu se gaseste / nicaieri o metodologie pe special. Ne-au bagat in ceata rau de tot!

      Ștergere
  52. DECI PANA LA URMA S-A SCOS LITERATURA SI GRAMATICA LA INVATATORI SAU NU ????????????? DACA STIE CINEVA VA RUGAM SA NE SCRIETI :)

    RăspundețiȘtergere
  53. publicarea modelului cadru m-a bagat de tot in ceata...va rog sa ma lamuriti si pe mine la religie ortodoxa o sa se mai tina cont de programa daca da care 2007 sau 2010 ca am auzit diferite rasp si nu mai inteleg nimic...ast un rasp lt a ma lamuri deoarece nu stiu ce sa mai invat... va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate programele afisate pe site-ul ministerului pentru examenul din 2012 sunt cele scoase in noiembrie 2010. Dar mai bine te uiti si pe subiectele model: Subiecte model titularizare 2012
      Am auzit ca saptamana asta vor scoate modele de subiecte pentru toate disciplinele. Sa speram ca asa va fi.

      Ștergere
  54. daca este cineva pe franceza?va rog.

    RăspundețiȘtergere
  55. la consiliere psihopedagogica,va rog, ma ajute cineva

    RăspundețiȘtergere
  56. Va rog frumos sa-mi explicati si mie cum voi da eu titularizarea pe limba si literatura engleza?nu inteleg nimic din modelul cadru....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici am si eu o nelamurire...voi scrie subiectele in engleza sau in romana ca nu stiu cum sa ma apuc sa retin, in romana sau in engleza?anumiti termeni in romana sunt diferiti fata de engleza...in programa din 2010 apar scrise in romana.

      Ștergere
    2. model subiect titularizare:
      http://subiecte2012.edu.ro/2012/titularizare/modeledesubiecte/Titularizare_model.zip

      Ștergere
    3. Multumesc mult. Acum afisez si eu link-ul.

      Ștergere
  57. E cineva care da titularizare la psihopedagogie speciala?..ne poate lamuri si pe noi?..multimesc.Teo

    RăspundețiȘtergere
  58. la limba franceza daca este cineva sa ma ajute putin/
    dana

    RăspundețiȘtergere
  59. pe franceza este cineva?diana

    RăspundețiȘtergere
  60. Cum ramane cu titularizarea la invatatori?

    RăspundețiȘtergere
  61. La specializarea invatatori, s-a scos literatura si gramatica. Am primit confirmarea de la centrul national de evaluare. Raman decat;elementele de didactica generala aplicata in disciplinele de invatamant din ciclu primar si elemente de pedagogie scolara din programa 2010.
    Spor la inavatat! Andreea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rămân DOAR, nu "decât"!!! Parcurgeţi şi gramatica totuşi! Chiar dacă nu se mai cere... din păcate.

      Ștergere
  62. Până la urmă se dă numai didactica specialităţii sau se dă şi sub. de specialitate?

    RăspundețiȘtergere
  63. http://slipc.blogspot.ro/2012/07/modele-de-subiecte-pentru-examenul-de.html

    RăspundețiȘtergere
  64. S-au afisat subiectele model: http://subiecte.edu.ro/2012/titularizare/modeledesubiecte/
    Bafta tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  65. Din formulare reiese ca subiectul 1 va fi din didactica si un text care se studiaza la clasele primare; in acest caz se exclud textele de literatura invatate (ca cele de liceu). Dar inspectorul (din Mures) mi-a spus ca nu se schimba nimic si ca va fi subiect de literatura ca si pana acum. Nu stiu cat e de valabil si adevarat, dar iata un link cu o posibila schema de subiecte, link aparut azi - http://slipc.blogspot.ro/2012/07/modele-de-subiecte-pentru-examenul-de.html
    Spor la invatat

    RăspundețiȘtergere
  66. modele modele, nu doar cadru, deocamdata pentru:

    educatoare, invatatore, educatie fizica si sport, franceza, romana si matematica, aici:

    http://slipc.blogspot.ro/2012/07/modele-de-subiecte-pentru-examenul-de.html

    sper sa apara cat de curand si pentru alte materii. nu ca as fi de acord cu modificarile acestea iresponsabile, dar nu avem incotro. ori incercam sa facem fata, ca doar profesorii trebuie sa fie flexibili si adaptabili la orice situatie, nu? ori poate un protest: neprezentare in masa la examen?

    mult succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  67. Art. 254 alin (8) Concursul prevăzut la alin. (3) constă în:

    a) probă practică sau inspecţie specială la clasă şi probă scrisă din didactica specialităţii la angajarea personalului didactic cu contract individual de muncă;

    b) prezentarea unui curriculum vitae şi susţinerea unui interviu la angajarea prin plata cu ora a personalului didactic asociat şi a personalului didactic pensionat.


    Citiţi mai mult: http://legeaz.net/legea-educatiei-nationale-1-2011/art-254

    RăspundețiȘtergere
  68. prostii...eu care-s incepatoare ce fac? stiu eu cu ce se mananca daca nu am predat niciodata? una e cand ai clasa ta si alta e cand faci practica! sa le fie rusine, pentru 8 mil. trebuie sa ai cap de geniu.

    RăspundețiȘtergere
  69. Inca nu au afisat subiectele la alte discipline. Mare mizerie.... O nemernicie mai mare ca la cei din invatamant nici ca s-a mai pomenit. Ne meritam soarta ptr ca suntem lasi... is cei titulari, n-au probleme, lor sa le fie bine, daca ar putea avea si 2 catedre si nu le-ar ajunge, cred.

    RăspundețiȘtergere
  70. ce trebuie invatat la limba si literatura romana pentru titularizare 2013? tematica e aceeasi din 2010?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, programa a ramas cea publicata in 2010. Vezi aici: Programa limba si literatura romana - titularizare 2013
      Este bine sa te uiti si pe subiectele date in 2012.

      Ștergere
  71. cand apar subiecte-model la psihopedagogie speciala pentru titularizarea din acest an?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se stie. Anul trecut au aparut cu o saptamana inainte de examen.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: