duminică, 5 iunie 2011

Metodica titularizare - biologie

De cand am afisat metodica la disciplina informatica, am tot avut cereri sa caut medodica si la alte obiecte. Asa ca m-am apucat de cautat...
Am gasit un document pe re se numeste "Metodica Biologiei". L-am deschis si in el are titlu "Experientele in biologie".
Din cate am citit pe site-ul de unde l-am luat, am inteles ca va poate ajuta la subiectul de metodica (pe cei care dau examenul de titularizare la biologie).

Metodica titularizare - biologie


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

5 comentarii:

  1. subiecte titularizare biologie 2012 ?

    RăspundeţiȘtergere
  2. subiecte titularizare 2013 ????

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu m mare nevoie de aceste subiecte (titularizare 2013) vor fi oare aceleasi????

      Ștergere
    2. Vedeti subiectele model de aici:
      http://examentitularizare.blogspot.ro/2013/06/subiecte-model-titularizare-2013.html
      Alte subiecte nu vor mai aparea.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: