luni, 21 februarie 2011

Materiale pentru titularizare istorie

Am afisat niste materiale pentru a invata la istorie. Sunt materiale care sper sa va ajute.

Istoria antica universala

Curs - Didactica generala si didactica istoriei

Istoria antica universala

Didactica predarii istoriei

Istoria romanilor

Curs - Continuturile invatamantului

Teoria si metodologia instruirii / Teoria si metodologia evaluarii

Curs de pedagogie - relationare si comunicare didactica

Istoria razboiului rece

Cine doreste sa vada so programa pentru anul acesta, o poate face aici:
Programa istorie titularizare 2011


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

8 comentarii:

  1. Multumim mult pentru materiale:)
    http://istorie-adevarata.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. va rog daca puteti sa afisati din nou materialele la disciplina istorie , deoarece nu sunt diponibile . multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Materialele afisate aici sunt sunt de pe forumul edu.ro.
    Se pare ca momentan nu mai functioneaza acest site, dar sigur o sa-si revina. Daca nu o sa-si revina curand, sa imi spui si le voi afisa in alta parte.

    RăspundețiȘtergere
  4. aiurea fratzica ...daca te duci pregatit cu materiale astea mai multde 3 nu iei...asta la vista!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu am de un sa stiu cat de bune sunt, eu doar le-am gasit si le-am afisat in ideea ca o sa va ajute. Nu am spus ca daca invatati de aici o sa luati nota 10.

    RăspundețiȘtergere
  6. stie cineva daca vom da examenul de titularizare si din specialitate ?? sau doar din metodica???

    RăspundețiȘtergere
  7. aiurea la ce cerinte au ei nu putem face mare lucru. nici de pe ce invata nu avem. bibliografia e invechita si cum au gandit ei subiectele lasa de gandit multora felul in care se pot rezolva. Parca ar fi o capcana de parca nu ar trebui sa stim ce avem de facut. Acest examen este o eroare a pregatirii celora care au gandit astfel subiectele. Nu poti cere rezolvarea lor cand tu nu dispui de material pt ati putea pregati lectia asa cum trebuie. Sa memoreze ei manualele daca doresc sa predea in locul meu!!!

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: