miercuri, 14 iulie 2010

Subiecte titularizare 2010

Uau.. ce pot sa spun decat ca subiectele au fost foarte grele, sau asa mi s-au parut la chimie. Nu stiu ce nota voi lua, dar nu am mari sperante :((
Am sa pun pe site, subiectele care s-au dat, ca sa le vedeti (la cat mai multe materii), dar nu azi... trebuie sa ma relaxez putin.
Voua cum vi s-a parut examenul? Au fost grele subiectele la materiile care ati sustinut examenul?

Am insa o rugaminte. Sa nu mai trimiteti cereri pentru subiecte sau intrebari despre examen pe mail. Scrieti comentarii pe site, ca nu stiu raspunsurile la toate intrebarile si poate va raspund altii, care stiu raspunsurile corecte.


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

24 de comentarii:

  1. si eu am sustinut astazi examenul la matematica, iar subiectele au fost nu grele ci foarte grele.

    RăspundețiȘtergere
  2. La invatatori s-a dat Caragiale,un eseu pe baza comediei,iar la metodica,etapele primei ore de limba si literatura romana,in care se preda un text narativ,si exemplificarea modalitatilor de realizare+formele de activitate prin care se dezvolta vocabularul elevilor in cadrul orelor de romana.
    Subiectele cred ca au fost cat de cat accesibile...dar nu pt toata lumea,mi-am dat seama dupa nr mare de candidati care au iesit din sala dupa cateva minute.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua. Mi-ar fi de un real folos daca ati putea posta subiectele date la examenul de titularizare din 14 iulie 2010 la Economie si Educatie Antreprenoriala si Comert.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna. Ai putea sa ma ajuti cu niste variante de subiecte pentru titularizare si suplinire la gografie? Ms fain.

    RăspundețiȘtergere
  5. am o mare intrebare: unde ati gasit baremele la subiectele voastre? eu caut netu'n lung si-n lat dupa alea la engleza si nimic pana acum :-((

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am dat la geografie...la metodica nu a fost f greu insa curentii oceanici m-au omorat.eu am scris cate ceva la fiecare chiar daca la unele am dat raspunsuri gen "furculision" dar asta e..sa vedem azi ce rezultat am..

    RăspundețiȘtergere
  7. buna...am inteles ca a fost destul de dificil anul acesta...la anul am sa dau si eu...am emotii de pe acum...la fel ca si mai sus un pic subiectele de la economie si educatie antreprenoriala...te rog...ms..

    RăspundețiȘtergere
  8. buna..as dori si eu sa aflu subiectele la disciplina istorie?se pot afisams mult

    RăspundețiȘtergere
  9. Asteptam cu nerabdare subiectele de la turism si servicii. Multumim frumos! Mult succes la toata lumea mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  10. La chimie au fost cele mai grele subiecte de 15 ani încoace. Notele vor arăta acest fapt. Dacă aveti rezolvările problemelor vă rog să le postati aici...

    RăspundețiȘtergere
  11. buna tuturor am terminat de curand facultatea de relatii internationale si studii europene am facut si modul pedagogic si ma pregatesc sa dau examen de suplinire in august intrebarea mea este:la profilul meu(stiinte sociale)pot opta pt limba si literatura roamana?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  12. cand pot afla rezultatele la romana

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna eo_dea3, subiectele la istorie de anul acesta le gasesti aici: Subiecte istorie titularizare 2010

    RăspundețiȘtergere
  14. La chimie subiectul la metodica nu era in programa. Si la fizica acelasi lucru. Nu este regula nr.1 , cand faci subiecte pt un concurs sa te uiti intai pe programa? Cred ca trebuiau informati cei care au facut subiectele de acest amanunt. Si structura subiectelor a lasat de dorit; la chimie anorganica toate subiectele au fost din chimie fizica, iar la organica au sarit si acolo calul (RMN H) , in programa se cere la RMN doar pricipiul metodei. Cei care au facut acele subiecte si-au batut realmente joc de profesori. Si dupa rezultate se trage concluzia: profesorii sunt prosti; si o spun prezentatorii Tv cu mare bucurie. Si pe buna dreptate, omul vede ca profesorul a luat nota mica si trage concluzii.Asa merg lucrurile in Romania din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  15. La chimie si la fizica subiectul de metodica nu a fost in programa. Cum e posibil asa ceva? Si-au batut joc de profesori. Nu se consulta intai programa cand se fac subiecte pt un concurs?

    RăspundețiȘtergere
  16. va rog dati-mi si mie detalii despre examenul de la biologie

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma-asi bucura tare mult daca unul dintre dv.care a dat examen la biologie mi-ar da ceva detalii despre continutul subiectelor date .Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  18. daca poti sa postezi si subiectele la informatica...multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  19. La geografie, subiectele nu au fost grele se putea lua un 7 lejer, daca stiai manualele de liceu. Fata de alti ani, chiar au fost subiecte ok! Felicitari pt site!

    RăspundețiȘtergere
  20. Subiectele de anul acesta la biologie au fost afisate aici: Subiecte titularizare biologie 2010

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu pot sa-mi explic de ce au dat subiecte din afara programei. E pur si simplu bataie de joc!

    RăspundețiȘtergere
  22. ARE CINEVA SUBIECTELE DE LA MUZICA?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: