marți, 20 iulie 2010

Modificarea calendarului pentru titularizare 2010

Azi nu am avut timp sa mai postez alte subiecte. Se aduna din ce in ce mai multe comentarii, dar promit ca am sa va raspund la toti.
Am preferat sa afisez modificarile facute la calendarul examenului de titularizare 2010.
Nu m-am uitat atent pe el, deci nu stiu daca sunt schimbari majore, dar pentru orice eventualitate am zis ca e bine sa-l afisez.

Modificarile facute la calendarul miscarii personalului didactic 2010

Modificarea calendarului pentru titularizare 2010


Variante Subiecte Titularizare

14 comentarii:

  1. Buna ziua!
    As fi recunoascatoare pentru niste linkuri unde sunt afisate datele sustinerii examenelor. Abia am aflat ca se da un examen pentru suplinitori maine, 6 august (surse informale)-dar nu la toate materiile? Pe edu.ro mi-a fost dificil sa gasesc aceste date, care ar trebui afisate din timp pentru a lasa spatiu de pregatire candidatilor.
    Urmatorul examen, dupa 6 august, cand va fi? Vara viitoare? Va fi o lista cu datele corelate pe domenii si discipline?

    Dosarul odata depus, poate fi retras mai tarziu ca sa il depun in alta parte? Vreau sa sustin mai multe examene si am inteles ca in functie de disciplina la care se da examen se depun dosarele in anumite sectoare...
    Mii de multumiri in asteptarea unei liste cu datele examenelor din vara aceasta.
    Laurentiu

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Laurentiu,
    Calendarul de anul acesta il gasesti aici: Calendarul miscarii personalului didactic 2010-2011
    Anul acesta nu se mai da alt examen, urmatorul va fi la anul.
    Despre dosare nu stiu ce sa spun, oricum nu poti da examen decat o data in iulie si o data in august, deoarece sunt in aceeasi zi si la aceeasi ora in toata tara.

    Mult succes.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna ziua,
    as dori sa stiu daca pot sustine examenul de suplinire la lb si lit romana daca am terminat liceul pedagogic profil filologie si in continuare am facut ASE UL -profilul administratie publica.
    astept raspuns.
    multumesc foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Poti sustine examenul de suplinire la limba si literatura romana doar la necalificati.

    RăspundețiȘtergere
  5. buna!ati putea sa-mi spuneti in ce consta examenul de suplinire?multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu inteleg intrebarea. Ce se da la suplinire?
    Vezi programa corespunzatoare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna! am si eu o intrebare am terminat un liceul cu profil filologie/istorie,bacu la-m luat cu o nota destul de mare apoi ma-m inscris la Facultatea de istorie am facut 3 ani de zile dar nu am apucat sa imi iau licenta,am facut si modulul pedagogic + atesatul de competenta lingvistica.as dori sa tiu daca pot sa ma inscriu la concursul pentru suplintori necalificati?
    Mentionez ca pe periada liceului am fost si olimpic la Istorie

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Ionut, da poti sa fii suplinitor necalificat chiar daca nu ai terminat facultatea.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua.Eu am terminat facultatea de litere in iasi dar nu am facut modulul pedagogic.Am inteles ca trebuie sa dau examen de suplinire pt necalificati, dar nu gasesc nici programa nici modele de subiecte.ma poate ajuta cineva?

    RăspundețiȘtergere
  10. Programa este aceeasi ca la suplinitori calificati.

    RăspundețiȘtergere
  11. io termin fac de biologie si aj dori sa stiu cand se da examenul de titularizare si pe ce trebuie sa ma axez pt acest examen(programa).daca ma poate ajuta cineva??

    RăspundețiȘtergere
  12. Examenul este pe 2 august, vezi: Metodologia si calendarul miscarii personalului didactic
    Trebuie sa inveti din programa. Programa la biologie o poti descarca de aici:Programa titularizare biologie

    RăspundețiȘtergere
  13. buna. as vrea si eu sa dau examen pt titularizare anul acesta, si as dori programa pt 2012, si perioada de inscriere la examen.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ce disciplina vrei programa? Perioada de inscrieri este 2-12 aprilie.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: