duminică, 6 iunie 2010

Subiecte titularizare turism

Daca mai doriti ceva, prefer sa lasati un coment aici pe site, decat sa-mi trimiteti mail. Imi vine mai usor sa vad la cine am raspuns si la cine nu. Daca imi trimiteti mail, riscati sa uit de el si sa nu va mai raspund, sau sa va raspund dupa o perioada lunga de timp.
La rugamintea Anisoarei am afisat mai jos subiecte si bareme de corectare pentru titularizare turism. Sunt si pentru profesori si pentru maistri instructori.

Subiecte titularizare profesori turism 2007
Bareme de corectare titularizare profesori turism 2007

Subiecte titularizare maistri instructori turism 2007
Bareme de corectare titularizare maistri instructori turism 2007

Subiecte titularizare profesori turism 2008
Bareme de corectare titularizare profesori turism 2008

Subiecte titularizare maistri instructori turism 2008
Bareme de corectare titularizare maistri instructori turism 2008


Programe Titularizare

7 comentarii:

  1. In locul fisierului cu baremul de corectare la disciplina turism profesori 2007 a fost postat cel cu subiectele din 2008 (aceeasi disciplina). Se poate remedia?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Laura,
    Imi cer scuze de incurcatura :)
    Acum poti copia fisierul (cel corect).

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc pentru subiecte
    daca ai cumva si subiectele/baremele pt turism/servicii date in 2009 ,te rog sa mi le trimiti la adresa ofelianazare@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,am o mare nelamurire.Am terminat Fac.de Management turistic si comercial specializarea turism si servicii si parcurg acum modulul pedagogic nivelul I iar la anul vreau sa dau examen si nu stiu la ce materie-turism si servicii -profesori nu?iar dupa examen pot aduce adeverinta ca parcurg si nivelul II si sa predau si la clasele 11 si 12?va rog sa-mi trimite-ti si materialul necesar pt.invatat,va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana nu termini modulul II nu poti preda la liceu. Exact ce materie poti preda gasesti in centralizator. Iar legat de materialul necesar pentru invatat... de unde sa ti-l trimit eu? Ce trebuie invatat gasesti in programa, iar cartile le cauti la biblioteca.

      Ștergere
    2. Pana nu finalizezi modulul psihopedagogic nivel 2 nu poti ocupa post de cadru didactic calificat in invatamantul liceal.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: